Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Ένα από τα στοιχεία που μας είχαν εντυπωσιάσει στις προηγούμενες γενιές του MT-03 ήταν η ανάλαφρη αίσθηση και η ευκολία με την οποία χειρίζεσαι τη μοτοσυκλέτα. Αυτό έχει παραμείνει αναλλοίωτο και θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε όσους κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώρο της μοτοσυκλέτας, ενώ και οι πιο έμπειροι αναβάτες θα εκτιμήσουν αυτό το χαρακτηριστικό. Η χαμηλή και στενή σέλα, που επιτρέπει στα πόδια να πατούν γερά στο έδαφος κάνει παιχνιδάκι τις μανούβρες και αν ήταν λίγο μεγαλύτερο το κόψιμο του τιμονιού, θα μιλούσαμε για ευελιξία παπιού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Ο κινητήρας είναι ένα μικρό διαμάντι, καθώς δεν έχει καθόλου κραδασμούς, ενώ η γεμάτη απόδοσή του, σου επιτρέπει να καλύπτεις σβέλτα αποστάσεις, έχοντας ένα όμορφο soundtrack από το τελικό της εξάτμισης. Αρέσκεται στο να δουλεύει σε υψηλές στροφές, αλλά εκμεταλλευόμενος τη ροπή και το σαφές κιβώτιο με τον ελαφρύ συμπλέκτη θα δεις ότι μπορείς να μετακινηθείς οικονομικά χωρίς να είσαι στα «κόκκινα». Η αίσθηση που δίνει στην πράξη, αντικατοπτρίζεται και στις μετρήσεις με τα 100 χιλιόμετρα από στάση να έρχονται σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ξεπερνά τα 170 χιλιόμετρα την ώρα.     


 
Η ελαφρώς σκυφτή θέση οδήγησης σε αποζημιώνει όταν αποφασίσεις να ανακαλύψεις τις αρετές του σε κάποια επαρχιακή διαδρομή. Το ΜΤ-03 αλλάξει κατεύθυνση με τη σκέψη και χάρη στο στιβαρό του πλαίσιο παραμένει σταθερό χωρίς κουνήματα και ασάφειες, επιτρέποντας σου να απολαύσεις τη διαδρομή. Τα φρένα χαρακτηρίζονται από προοδευτικότητα, αλλά έχουν την απαραίτητη δύναμη, καθώς χρειάζονται 42,5 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα, όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας.