Κινητήρας

Κινητήρας

Από το 2022, ο κινητήρας είχε μπεί στις Euro 5 προδιαγραφές. Το ευχάριστο είναι ότι αυτό έγινε χωρίς να υπάρξει πτώση στην απόδοση, οπότε ο δικύλινδρος των 321 κυβικών συνεχίζει να αποδίδει 42 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και 3 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 9.000 σ.α.λ. Πρόκειται για έναν από τους πιο εξελιγμένους κινητήρες της κατηγορίας, αφού διαθέτει θερμοανθεκτικά, σφυρήλατα έμβολα με χαμηλό βάρος για βελτιωμένη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού και ελαχιστοποίηση των κραδασμών.

Αύξησε την ισχύ του Yamaha MT-03 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.

Οι κύλινδροι είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο με επίστρωση DiASil για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας και μειωμένες απώλειες ισχύος. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η κατανάλωση ήταν 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, οπότε οι απαιτήσεις του σε καύσιμο κρίνονται απολύτως λογικές για τα δεδομένα της κατηγορίας.


 
Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 5.7
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 7.8
100 - 0 (μέτρα) 42.5
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4

Σελίδα 1Yamaha MT-03 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
GORGOLIS