4η γενιά (2012-2014)
Το 2012 έφερε πολύ μεγάλες αλλαγές: Αρχικά, το TMAX πήρε έναν κινητήρα με μεγαλύτερο κυβισμό, αγγίζοντας τα 530 κ.εκ. και τους 46 ίππους. Η τελική μετάδοση πλέον γίνεται με ιμάντα, ο οποίος βρίσκεται εξωτερικά και είναι οδοντωτός, ενώ το αλουμινένιο ψαλίδι πίσω αλλάζει εντελώς μορφή προκειμένου να εκτελέσει την αποστολή του. Φυσικά, και εμφανισιακά το TMAX άλλαξε πολύ σε σχέση με το παρελθόν όντας ακόμη πιο αιχμηρό και σπορ.
5η γενιά (2015-2016)
Το μοντέλο είχε μικρές αλλαγές, με την σημαντικότερη να είναι το πιρούνι, το οποίο από συμβατικό τηλεσκοπικό ήταν πλέον τύπου ανεστραμμένου, ενώ τα εμπρός φρένα απέκτησαν ακτινικές δαγκάνες.
6η γενιά (2017-2019)
Η τελευταία γενιά του TMAX 530 έφερε σημαντικές εξελίξεις για το μοντέλο. Η εμφάνιση και το πλαίσιο του ανανεώθηκαν, ενώ το μοντέλο απέκτησε ηλεκτρονικό γκάζι και Traction Control, αλλά και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί. Το μοντέλο έγινε διαθέσιμο σε 3 διαφορετικές εκδόσεις, εκ των οποίων η πληρέστερη DX φέρει και Cruise control, ρυθμιζόμενη ανάρτηση και δύο χαρτογραφήσεις κινητήρα.
7η γενιά (2020-)
Το φρεσκότατο Yamaha TMAX 560, έκανε το επόμενο βήμα στον κυβισμό, αγγίζοντας τα 560 κ.εκ., όπως δηλώνει και το όνομα του. Μικρές αλλαγές έγιναν στην εμφάνιση, ενώ η ιπποδύναμη του μοντέλου φτάνει πλέον τους 47 ίππους. Εξοπλιστικά, το TMAX 560 παραμένει στο επίπεδο του προηγούμενου μοντέλου, ενώ η έκδοση Tech Max είναι και η πληρέστερα εξοπλισμένη λαμβάνοντας την σκυτάλη από την DX.