Το XSR 900 GP, θα βασίζεται στο XSR 900, με τη διαφορά ότι θα έχει ολόσωμο φέρινγκ. Πρόκειται για μια ρετρό μοτοσυκλέτα αγωνιστικής εμφάνισης που θα επεκτείνει την γκάμα μοτοσυκλέτών της Yamaha και θα προκαλέσει νοσταλγία στους λάτρεις τον ρετρό.
Η διαφορά με το απλό XSR 900, θα είναι στον εμπρόσθιο προβολέα Led, ο οποίος θα τυλίγεται με ενιαίο φέρινγκ που, θα περικλείει τα πλαϊνά της μοτοσυκλέτας καθώς και τον κινητήρα, θυμίζοντας έτσι τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του 1960-70. Με αυτόν τον σχεδιασμό και αφού έχει κατοχυρώσει το όνομα GP η Yamaha, πιθανότατα να βγάλει στην παραγωγή το XSR 900 GP για να προσελκύσει τους νοσταλγούς των ρετρό και όχι μόνο.
Το XSR 900 GP θα μοιράζεται τα ίδια τεχνικά μέρη με το XSR 900 και θα φοράει τον τρικύλινδρο κινητήρα CP3 της Yamaha, ο οποίος αποδίδει 119 ίππους και 9,5 kgm ροπής. Ο κινητήρας εξοπλίζεται επίσης με συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης και πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει αισθητήρας IMU 6 αξόνων, traction control 3 επιπέδων, slide control 3 επίπέδων για τον πίσω τροχό, σύστημα περιορισμού ανύψωσης εμπρός τροχού LIF, Cornering ABS, Quick Shifter και 4 χαρτογραφήσεις απόδοσης κινητήρα.
Πλαίσιο τύπου Deltabox με αυξημένη ακαμψία
Τo XSR 900GP θα χρησιμοποιεί πλαίσιο τύπου Deltabox, με προσεκτικά σχεδιασμένα χαρακτηριστικά ακαμψίας και αύξηση αυτής συνολικά. Η εταιρεία δηλώνει ότι οι τροχοί της θα είναι κατασκευασμένοι με την αποκλειστική τεχνολογίαSpringforged, που οδηγούν σε μια περαιτέρω μείωση του βάρους του σετ κατά 700 γραμμάρια για καλύτερες επιδόσεις επιτάχυνσης και φρεναρίσματος.
Yamaha XSR 900 GP τρικύλινδρο με 119 ίππους
Ρετρό με ολόσωμο φέρινγκ που θυμίζει αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του 1960
Αυξημένη ακαμψία πλαισίου και ελαφρύτεροι τροχοί
Ρετρό με βενζινοκινητήρα ή θα ακολουθήσεις την τάση της εποχής με τα ηλεκτρικά;