Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
  • Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
  • Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
  • Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
  • Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
  • Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
  • Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
  • Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
  • Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
  • Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε
  • Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε

Νέα Yamaha XSR 900GP: Το ρετρό που πάντα θέλαμε

Nέα κλιπ-ον, Quickshifter Up/Down, IMU από το R1 και νέα οθόνη TFT 5”. Mε μισό φέρινγκ και τα εικονικά χρώματα των αγωνιστικών Yamaha από το `80 και το `90, ενώ ο κινητήρας και το πλαίσιο έρχονται από το XSR 900, κάτι που σημαίνει ότι η έκδοση GP φτάνει τους 119 ίπποι και τα 93 Nm ροπής

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

Το ρετρό δεν σημαίνει απαραίτητα και παλιό. Κάπως έτσι σκέφτηκε η Yamaha και γεννήθηκε η XSR900, η οποία τώρα απέκτησε και την έκδοση GP. Είχαμε δει το πρωτότυπο στην φετινή εκδήλωση του Goodwood ως DB 40, μια αναφορά στα 40 χρόνια χρήσης του πλαισίου Deltabox.

Η έκδοση GP χρησιμοποιεί την XSR 900 για βάση, καθώς μοιράζονται το πλαίσιο, τον κινητήρα και το σετ πλήρως ρυθμιζόμενων αναρτήσεων της ΚΥΒ. Αυτό σημαίνει ότι η XSR 900 GP παράγει 119 ίππους και 93 Nm ροπής, ενώ η ζυγαριά σταματά στα 200 κιλά, 7 κιλά πάνω από την XSR.

Εμφανισιακά όμως η έκδοση GP κάνει τη διαφορά. Αντλεί έμπνευση από τις αγωνιστικές Yamaha τις δεκαετίες του `80 και του `90, με ένα μισό φέρινγκ σε στυλ αρχών δεκαετίας `90 να περικλείει έναν τετράγωνο LED προβολέα και αφήνει ακάλυπτο τον κινητήρα, δίνοντάς του μια χαρακτηριστική, μοναδική όψη.

Θυμίζοντας λοιπόν τα θρυλικά YZR και TZR με τα οποία η Yamaha γνώρισε επιτυχία στη δίχρονη εποχή των Grand Prix, η XSR 900 GP βάφεται στα «χρώματα του πολέμου», με το εικονικό κόκκινο – λευκό της Marlboro, η οποία ήταν ο κύριος χορηγός της εργοστασιακής Yamaha με την οποία ο Wayne Rainey έφτασε στην κορυφή του κόσμου τις χρονιές 1990-1992.

Όμως δεν είναι μόνο η εμφάνιση αυτή καθαυτή που ανανεώνει η Yamaha για την έκδοση GP. Oι διακόπτες στο τιμόνι είναι ανανεωμένοι, υπάρχει μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT 5”, με δυνατότητα λειτουργίας πλοήγησης Turn-by-Turn και πολύ βασικό είναι και η ύπαρξη Quickshifter Up/Down τρίτης γενιάς.

Μια ακόμα μεγάλη αλλαγή έρχεται με τα νέα κλιπ-ον, τα οποία αλλάζουν στο πιο σπορ τη θέση οδήγησης, ενώ προς εκείνη την κατεύθυνση «σπρώχνει» και η νέα του IMU, 6 αξόνων, που έρχεται κατευθείαν από την R1.

Στο σύνολο λοιπόν, έχουμε μια πιο επιθετική, σπορ μοτοσυκλέτα, με έντονες ενέσεις ρετρό σε όλα τα επίπεδα, αλλά ταυτόχρονα η Yamaha XSR 900 GP βρίσκεται στο παρόν, χάρη στα εξελιγμένα ηλεκτρονικά της και τον σύγχρονο κινητήρα της.