Yamaha XT 700 με CP2 και 73 ίππους: Κι όμως γίνεται!

Yamaha XT 700 με CP2 και 73 ίππους: Κι όμως γίνεται!
6 Φωτογραφίες »

Πάρτε ένα Tenere και βουτήξτε το στη χρονομηχανή
Διαφορετικά κιτ για εμπρός και πίσω μέρος και τρεις επιλογές χρωμάτων
Εγκατάσταση σε πέντε ώρες και διατήρηση της εργοστασιακής εγγύησης
Δικύλινδρος (και όχι μονοκύλινδρος) κινητήρας 689 κ.εκ. με 73 ίππους

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

Πάρτε ένα Tenere και βουτήξτε το στη χρονομηχανή

Αν είχατε στο παρελθόν ΧΤ και δεν μπορείτε να την ξεπεράσετε, ο βελτιωτικός οίκος Holy Moly Motorcycles έχει για εσάς τη λύση: μπορείτε να αγοράσετε μια Ténéré και να την κάνετε να μοιάζει με XT! Το εξειδικευμένο κατάστημα μοτοσυκλετών με έδρα τη Λισαβόνα της Πορτογαλίας παρουσίασε ένα κιτ που μεταμορφώνει τη σύγχρονη Yamaha Ténéré 700 σε μια ρετρό έκδοση εμπνευσμένη από το κλασικό XT600. Αυτό το κιτ προσφέρει στους αναβάτες τη δυνατότητα να συνδυάσουν την αξιοπιστία και τις επιδόσεις μιας σύγχρονης μοτοσυκλέτας ―και μάλιστα από τις πιο καλοπουλημένες― με την αισθητική γοητεία της δεκαετίας του 1980, δημιουργώντας ένα μοναδικό υβρίδιο που τιμά την ιστορία της Yamaha.
 

Διαφορετικά κιτ για εμπρός και πίσω μέρος και τρεις επιλογές χρωμάτων

Το κιτ μετατροπής περιλαμβάνει δύο μέρη. Το πρώτο μέρος επικεντρώνεται στο μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας και περιλαμβάνει:
• LED προβολέα που συνδέεται απευθείας με την υπάρχουσα καλωδίωση.
• Ψηλό μπροστινό φτερό
• Μικρότερα LED φλας
• 3D εκτυπωμένη βάση για τον πίνακα οργάνων
• Προσαρμοσμένα πλαϊνά προστατευτικά ρεζερβουάρ
• Αυτοκόλλητα για τα πλαϊνά προστατευτικά, τον προβολέα και το μπροστινό φτερό
• Προστατευτικό ψυγείου
• Λασπωτήρα.
Το δεύτερο μέρος του κιτ αφορά το πίσω τμήμα της μοτοσυκλέτας και ολοκληρώνει την ανανέωση με τα εξής:
• Πλαστικά μέρη RTech για το πίσω και τα πλαϊνά τμήματα
• Tail tidy με ενσωματωμένα φλας, βάσεις, προσαρμογείς καλωδίων, βάση πινακίδας και ανακλαστήρα
• Συνοδευτικά αυτοκόλλητα
Οι επιλογές χρωμάτων περιλαμβάνουν λευκή βάση με κόκκινες λεπτομέρειες, ανοιχτό μπλε με κίτρινο, ή μαύρο με κίτρινες λεπτομέρειες, επιτρέποντας στους αναβάτες να επιλέξουν το στυλ που τους εκφράζει περισσότερο.

Εγκατάσταση σε πέντε ώρες και διατήρηση της εργοστασιακής εγγύησης

Κάθε μέρος του κιτ είναι κατασκευασμένο αποκλειστικά για την Ténéré 700 με σκοπό να μην χρειάζεται περίπλοκες εγκαταστάσεις, πατέντες, κοπές ή τρυπήματα σε κανένα μέρος της μοτοσυκλέτας. Έτσι αφενός μπορεί να πραγματοποιηθεί από οποιονδήποτε έχει απλά την όρεξη να ασχοληθεί λίγο παραπάνω με τη μοτοσυκλέτα του και αφετέρου ―μιας που δεν επηρεάζει δομικά και μηχανικά στοιχεία της― η εγκατάστασή του δεν ακυρώνει την εγγύηση του κατασκευαστή. Η εταιρεία αναφέρει πως απαιτούνται περίπου πέντε ώρες για την εγκατάσταση, αν και προτείνει να υπάρχει έξτρα διαθέσιμος χρόνος για όσους δεν πιάνουν αρκετά τα χέρια τους. Επιπλέον αναφέρεται ότι το κιτ προσφέρει και ελαφριά μείωση του βάρους, καθώς αντικαθιστά ήδη υπάρχοντα περιφερειακά με μικρότερα και ελαφρύτερα, παρόλα αυτά δεν ανακοινώνονται επακριβώς τα κιλά μετά την τοποθέτηση, συνεπώς εικάζουμε πως δεν θα έχουν αντίκτυπο στις επιδόσεις. Η τιμή για το πρώτο μέρος του κιτ είναι 880 ευρώ, ενώ το δεύτερο μέρος κοστίζει 1.280 ευρώ.
 

Δικύλινδρος (και όχι μονοκύλινδρος) κινητήρας 689 κ.εκ. με 73 ίππους

Η Yamaha Ténéré 700 είναι εξοπλισμένη με έναν δικύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 689 κ.εκ., αποδίδοντας 73 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 6,9 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm με διαδρομή 210 mm και μονό αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς, προσφέροντας διαδρομή 200 χιλιοστών. Τα φρένα περιλαμβάνουν διπλούς δίσκους 282 mm μπροστά και μονό δίσκο 245 mm πίσω. Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, εξοπλισμένοι με ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR. Με ρεζερβουάρ 16 λίτρων και βάρος 205 κιλών με υγρά, η Ténéré 700 είναι σχεδιασμένη για περιπέτειες εντός και εκτός δρόμου.