Το ZT 500 από την Zontes ένα GT scooter βασισμένο στο κινητήρα του 350D, έρχεται μονοκύλινδρο με 46 ίππους, ανεστραμμένο πιρούνι, διπλά δισκόφρενα και χαμηλή κατανάλωση για να διεκδικήσει την πρωτιά σε αυτή την κατηγορία.
Μονοκύλινδρο με 500 κ.εκ. και 46 ίππους
Τα premium GT scooter, όπως Tmax, AK550 και TL508 έχουμε συνηθίσει να έχουν δικύλινδρα μηχανικά σύνολα . Ωστόσο, το νέο Zontes ZT 500, που μόλις έκανε πρεμιέρα στο Canton Fair, είναι αρκετά ιδιαίτερο, καθώς αντίθετα με τον ανταγωνισμό που αποτελείται από δικύλινδρα μηχανικά σύνολα, η Zontes συνεχίζει να επιμένει στη χρήση ενός κυλίνδρου. Βέβαια δεν περιορίζονται οι επιδόσεις του, αφού καταφέρνει να αποδώσει 46 ίππους και 53 Nm ροπή. Ο κινητήρας του ZT 500 βασίζεται στο μικρότερο κινητήρα του 350D και δηλώνει δυνατότητες άνω των 160 χλμ/ώρα όσον αφορά τη τελική ταχύτητα και κατανάλωση μόλις 4 λίτρα ανά 100χλμ με συντηρητική οδήγηση. Με το ρεζερβουάρ 17 λίτρων και την κατανάλωση που δηλώνεται κοντά στα 4 λίτρα, η αυτονομία ξεπερνάει τα 400 χιλιόμετρα.
Διαστάσεις Tmax, με φρένα J.Juan και ανεστραμμένο πιρούνι
Το μεταξόνιο των 1.560 χιλιοστών είναι στο επίπεδο του κορυφαίου Yamaha Tmax (1.575 χιλιοστά), το συνολικό μήκος των 2.195 χιλιοστών είναι ακριβώς το ίδιο με το scooter της Yamaha. Το Zontes είναι λίγο πιο φαρδύ (795 χιλ. > 780 χιλ.) και σημαντικά χαμηλότερο (1395 χιλ. < 1415 χιλ.). Τα ανεστραμμένο πιρούνι έχει μεγάλη διαδρομή και πάνω του εφαρμόζουν 2 δισκόπλακες και ακτινικές δαγκάνες που προέρχονται από τη J.Juan και φυσικά δικάναλο ABS. Τα ελαστικά είναι επίσης ίδιας αντιστοιχίας με το Tmax, με τροχούς 15 ιντσών και ελαστικά διαστάσεων 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω.
Μονοκύλινδρο 500 κυβικών από τη Zontes με απόδοση 46 ίππων
Με ανεστραμμένο πιρούνι, ακτινικές δαγκάνες J.Juan και τροχούς 15 ιντσών
4 λ/100χλμ κατανάλωση με αυτονομία που ξεπερνά τα 400χλμ
Αν έχει προστή τιμή θα βάλει δύσκολα στους αντιπάλους της κατηγορίας;