Dakar Night: Χορτάσαμε Husqvarna, DNA και χώμα με τον Βασίλη Μπούδρο

Dakar Night: Χορτάσαμε Husqvarna, DNA και χώμα με τον Βασίλη Μπούδρο
4 Φωτογραφίες »

Πνοή - Βουκεφάλας: Με τις «Husky» 450 FR τερμάτισε τρεις φορές στο Dakar
Φίλτρα DNA: Αυτοκαθαριζόμενα, προστατευτικά για τον κινητήρα και ελληνικά
Προηγούμενες συμμετοχές και 25.000 ευρώ ανοίγουν την «πόρτα» του Dakar
«Ο θάνατός σου, η ζωή μου»: Στο Dakar δεν γνωρίζουν από αλληλεγγύη

Πνοή - Βουκεφάλας: Με τις «Husky» 450 FR τερμάτισε τρεις φορές στο Dakar

Βρεθήκαμε στις 27 Μαρτίου στο ΚΤΜ Central Store της Π. Πετρόπουλος Α.Ε.Β.Ε. και προσκεκλημένοι της Husqvarna Ελλάδας απολαύσαμε το Βασίλη Μπούδρο να μας μιλάει για τις συμμετοχές του στο Ράλλυ Ντακάρ με τις μοτοσυκλέτες της Husqvarna «Βουκεφάλας» και «Πνοή». Για τον ίδιο δεν υπήρξε ποτέ αμφιβολία για το μοντέλο της μοτοσυκλέτας που θα χρησιμοποιούσε, καθώς είναι «οι μόνες που μετά τα 100 χλμ/ώρα πάνε καλύτερα από ό,τι με μικρές ταχύτητες». Οι Husqvarna 450 FR Rally Replica που χρησιμοποίησε ήταν αμφότερες φροντισμένες από τα πιο εξειδικευμένα χέρια και μυαλά, αλλά τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει μια μηχανική βάση που είναι εξαρχής και εξολοκλήρου κατασκευασμένη για χωμάτινους και δη αμμώδεις αγώνες. Όπως ενημερωθήκαμε από τον εκπρόσωπο της εταιρείας, Αργύρη Παπαγιαννακόπουλο, φέτος θα κατασκευαστούν 150 συνολικά στον αριθμό με τιμή έναρξης τα 35.000 ευρώ για την καθεμία.

Φίλτρα DNA: Αυτοκαθαριζόμενα, προστατευτικά για τον κινητήρα και ελληνικά

Το μικρόφωνο στη συνέχεια έλαβε ο κ. Ντίνος Νικολαΐδης, ιδρυτής και διευθύνοντας σύμβουλος της DNA filters, παρουσιάζοντάς μας την τεχνολογία πίσω από τα φίλτρα αέρα που κατασκευάζονται στην Ελλάδα και χρησιμοποιούνται διεθνώς και κατά κόρον στις αγωνιστικές διοργανώσεις ασφάλτου και χώματος. Από την πρώτη συμμετοχή του Βασίλη Μπούδρου χρησιμοποιήθηκαν στη μοτοσυκλέτα του φίλτρα DNA, τα οποία εξέλιξε η εταιρεία μαζί με τον αγωνιζόμενο και τα οποία εν τέλει ήταν τόσο αποδοτικά που έβγαλαν και τα έξι διήμερα της διοργάνωσης χωρίς να χρειαστούν αλλαγή, γεγονός πρωτόγνωρο στα αμμώδη αγωνιστικά δεδομένα. Αυτό συνέβη γιατί, λόγω της βάσης στήριξής του μπορούσε με κάθε έντονο κραδασμό της μοτοσυκλέτας να ρίχνει την άμμο που είχε μαζέψει και έτσι να αυτοκαθαρίζεται. Ταυτόχρονα προστάτεψε τόσο καλά τον κινητήρα που, ενώ η εταιρεία δίνει 100 ώρες λειτουργίας πριν το σέρβις, το μοτέρ μετά τις 115 ώρες λειτουργίας της πρώτης χρονιάς ήταν σαν καινούργιο και μπήκε χωρίς επεμβάσεις και στο δεύτερο αγώνα γράφοντας συνολικά πάνω από 200 ώρες.

Προηγούμενες συμμετοχές και 25.000 ευρώ ανοίγουν την «πόρτα» του Dakar

Το Dakar δεν είναι απαιτητικό μόνο σε εξοπλισμό και ικανότητες, αλλά και σε χρήματα. Η πρώτη συμμετοχή του Βασίλη Μπούδρου το 2022 με το «Βουκεφάλα» τού κόστισε ούτε λίγο ούτε πολύ 90.000 ευρώ, έχοντας συνυπολογίσει κάθε μικρό και μεγάλο κόστος. Οι δύο επόμενες συμμετοχές του, μιας που υποστηρίχθηκαν από χορηγούς, ήταν αρκετά φθηνότερες. Μόνο και μόνο η είσοδος στη διοργάνωση κοστίζει 20.000 ευρώ ενώ 5-7 χιλιάδες ευρώ επιπλέον κόστισαν όλα τα υπόλοιπα που χρειάστηκε ο αναβάτης και η ομάδα του. Βέβαια δεν μπορεί κάποιος απλά να πληρώσει και να μπει στη διοργάνωση αυτή: απαιτείται απόδειξη προηγούμενων συμμετοχών σε αγώνες ράλλυ με ικανοποιητικές για την επιτροπή χρονομετρήσεις και φυσικά σε διοργάνωση με διεθνή ισχύ που αναγνωρίζεται από το Ράλλυ Dakar.

«Ο θάνατός σου, η ζωή μου»: Στο Dakar δεν γνωρίζουν από αλληλεγγύη

Στο τέλος της εκδήλωσης και με την ευκαιρία των ερωτήσεων από δημοσιογράφους και παρευρισκόμενους, ο Βασίλης Μπούδρος ανοίχτηκε και διηγήθηκε περιστατικά που άφησαν ―εμάς τουλάχιστον― με το στόμα ανοιχτό. Ο τερματισμός φαίνεται να είναι το μόνο που ενδιαφέρει κάθε αγωνιζόμενο και η σκληρότητα των διαδρομών εξαντλούν τον οργανισμό και ...ρουφάνε την ανθρωπιά τους. Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό όπου ο Έλληνας αγωνιζόμενος έμεινε από βενζίνη και αναγκάστηκε να σταματήσει και οι υπόλοιποι συνέχιζαν να περνάνε δίπλα του και γύρω του με το γκάζι στο στοπ, χωρίς καν να κόβουν ταχύτητα για να δουν αν είναι καλά ή αν χρειάζεται βοήθεια. Σε μια άλλη περίσταση, όπου ο ίδιος έπεσε σε μια γούβα (τις επονομαζόμενες bowls) και προσπαθούσε επί 40 λεπτά να βγει, ένας δεύτερος αγωνιζόμενος έπεσε δίπλα του και άρχισε κι εκείνος να προσπαθεί μόνος του. Ο Βασίλης προσπάθησε να του μιλήσει, να του εξηγήσει ότι, αν δεν βοηθούσαν ο ένας τον άλλο, δεν θα έβγαινε κανείς τους και τότε ο «συναγωνιστής» του του είπε «Εσύ πρώτος» κι αφού έλαβε τη βοήθεια και βγήκε, έφυγε, αλλά το ξανασκέφτηκε και επέστρεψε μετά από λίγο για να βοηθήσει και το Βασίλη να βγει και να συνεχίσει τον αγώνα.

PAPALEXANDRAKIS
BEST BUY