Honda Dax 125: Με κινητήρα από Grom και ρυθμιζόμενη ανάρτηση με ένα κουμπί

Honda Dax 125: Με κινητήρα από Grom και ρυθμιζόμενη ανάρτηση με ένα κουμπί
5 Φωτογραφίες »

Κινητήρας δανεισμένος από Honda Grom
Ρυθμιζόμενη αερανάρτηση με το πάτημα ενός κουμπιού
Σχεδίαση επηρεασμένη από flat track και σασί κατασκευασμένο από CNC
Κλιπ ον τιμόνι, Domino grips και Brembo σύστημα πέδησης

HONDA: Transalp Urban Pack με όφελος ως 1.240ε!

Κινητήρας δανεισμένος από Honda Grom

H εξατομικευμένη Honda Dax 125 είναι ένα προϊόν συνεργασίας της JZO Crafts και του Kunimoto Hidetoshi. Η όλη παραγωγική διαδικασία έλαβε μέρος στην Ταιβάν. Είναι εξοπλισμένο με κινητήρα από το Grom της Honda με το πεντατάχυτο κιβώτιο, πράγμα το οποίο την καθιστά πιο ισχυρή και από άποψη επιτάχυνσης, όσο και τελικής ταχύτητας. Στα φώτα και μπροστά και πίσω έχει αναβαθμιστεί με LED και αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι και τα flash είναι τεχνολογίας LED.
 

Ρυθμιζόμενη αερανάρτηση με το πάτημα ενός κουμπιού

Η βασική του καινοτομία είναι το ρυθμιζόμενο σύστημα αερανάρτησης της εταιρείας RacingBros το οποίο επιτρέπει την προσαρμογή του ύψους της μοτοσυκλέτας για βελτιωμένη σταθερότητα και άνεση κατά την κίνηση. Επίσης προσφέρει την ικανότητα στον αναβάτη να ρυθμίσει την μοτοσυκλέτα ώστε να παραμένει χαμηλά στο έδαφος όσο είναι σταθμευμένη και να ανυψώνεται όταν θέλει να βάλει μπρος και να φύγει. Αυτό το χαρακτηριστικό γίνεται εφικτό με τη χρήση ενός τηλεχειριστηρίου, όπου με το πάτημα ενός κουμπιού η ανάρτηση ενεργοποιείται. Σίγουρα κάτι που δεν είναι απαραίτητο σε μια σέλα με ύψος καθίσματος τα 777 χιλιοστά, αλλά καλοδεχούμενο.
 

Σχεδίαση επηρεασμένη από flat track και σασί κατασκευασμένο από CNC

Flat track επιρροές παρατηρούμε από τις φωτογραφίες αναφορικά με την όλη σχεδίαση και την θέση οδήγησης.  Η σέλα του είναι ντυμένη με δέρμα προσφέροντας κομψότητα στο όλο σύνολο. Η κύρια γοητεία αυτού του custom Dax παρόλα αυτά είναι το σασί του που αποτελεί και το “κουστούμι” του. Αυτό το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο με κατεργασία CNC και κοσμείται με το λογότυπο της Honda, όπως επίσης και το φτερό της. Γύρω από τον κινητήρα και μέσα από το πλαίσιο περνά το σύστημα εξάτμισης τιτανίου επιτυγχάνοντας μειωμένο βάρος και ανθεκτικότητα.  
 

Κλιπ-ον τιμόνι, Domino grips και Brembo σύστημα πέδησης

Με στόχο την σταθερότητα και να δώσουν την αίσθηση μιας μοτοσυκλέτας μεγαλύτερου κυβισμού, τόσο οδηγικά όσο και οπτικά, αντικατέστησαν το αρχικό τιμόνι με ένα κλιπ ον. Για τις χειρολαβές επέλεξαν grips της εταιρείας Domino αλλά τη παράσταση κλέβει το σύστημα πέδησης της Brembo και οι δίσκοι από ανθρακόνημα,  παρέχοντας καλύτερο φρενάρισμα και μεγαλύτερη ασφάλεια. Αξιοσημείωτο είναι και το ψηφιακό ταμπλό aRacer iMode 5 με εξατομικευμένο γραφικό εκκίνησης.
 

BEST BUY
BEST BUY