Tην Bonneville T120 Black, μπορείς να την χαρακτηρίσεις προϊόν ευγονικής. Έχει κρατήσει όλα τα καλά στοιχεία της προηγούμενης γενιάς, έχει ενισχυθεί στους τομείς όπου εμφανίζει εγγενή πλεονεκτήματα, έχει βελτιωθεί παντού και η απόδοση της είναι απίστευτα «ραφινέ», αποδεικνύοντας ότι στην Triumph έχουν κάνει πολύ περισσότερη δουλειά από το να παρουσιάσουν απλώς μια μοτοσικλέτα με κλασσική εμφάνιση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.200 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
97,6 Χ 80 |
Συμπίεση (:1) |
10 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
80/6.550 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
10,7/3.100 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15 |
Βάρος, «στεγνό»
(κιλά) |
224 |
Κατανάλωση (λίτρα
ανά 100 χλμ.) |
5, 7 |
Τελική ταχύτητα
(χμ/ώρα) |
180 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Διπλά Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Φρένα Ε |
2Δ/310, 2πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π |
Δ/255, 2πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
100/90-18 |
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
785 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.445 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Traction
control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Ο |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ο |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Δ/Α |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ο/Υ |
Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
Suzuki GSX-S 1000GX: Με αυτόματες αναρτήσεις, καλύπτει αποστάσεις μέχρι να πεις «Skyhook»
Οι δυνάμεις που μας κρατούν όρθιους
Μικρά Adventure με την χαμηλότερη κατανάλωση
Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
«Γόνατο κάτω»: Πως ξεκίνησε και γιατί ΔΕΝ σε κάνει γρήγορο
Royal Alloy GP300: Σπιρτόζες επιδόσεις και μεταλλική κατασκευή με ρετρό εμφάνιση
BMW C400 GT 2025: Νέα ηλεκτρονικά και έξτρα αποθηκευτικός χώρος
EMW Lucking Pro 2 Batteries - Test
Test Furygan Jet All Season: Ασφάλεια και άνεση για όλες τις εποχές
Χριστουγεννιάτικες προσφορές για Aprilia & Moto Guzzi στην Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Ειμαι κάτοχος Bonneville 06`.Εκανα και εγω στην Θεσσαλονίκη το test ride και πραγματικα ενθουσιαστικα.Ολη η σειρα ξεχειλιζει απο ποιοτητα και αισθηση.Σιγουρα τα αξιζει τα λεφτα της!Ειδικα τα thruxton μου πηραν το μυαλο,και απευθύνεται σε ωριμους αναβατες που ξερουν απο αισθηση και οχι απλα απο αριθμους...
Τελεια μοτο,την οδηγησα το καλοκαιρι στην εκδηλωση της θεσσαλονικης.Σημειο αναφορας σε ολα,κινητηρας,κιβωτιο ταχυτητων,μαλακος συμπλεκτης,ανεση,εμφανιση,στανταρ θερμαινομενα grip και κεντρικο stand,επιβλητικη,επαθα κυριολεκτικα την πλακα μου...μονο τα χρηματα μου λειπουν...νομιζω ομως οτι τα αξιζει και με το παραπανω!
Πανάκριβη 13000 !!!!
Ειμαι κάτοχος Bonneville 06`.Εκανα και εγω στην Θεσσαλονίκη το test ride και πραγματικα ενθουσιαστικα.Ολη η σειρα ξεχειλιζει απο ποιοτητα και αισθηση.Σιγουρα τα αξιζει τα λεφτα της!Ειδικα τα thruxton μου πηραν το μυαλο,και απευθύνεται σε ωριμους αναβατες που ξερουν απο αισθηση και οχι απλα απο αριθμους...