LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μια εξαιρετικά διασκεδαστική αλλά και ποιοτική μοτοσυκλέτα

Συμπέρασμα

To 390 Duke είναι μια απίστευτη έκπληξη για όλους -και για όλες-, που φέρνει ξανά στο προσκήνιο την χαρά της οδήγησης και την… απαγορευμένη φράση «sport μοτοσικλέτα» σε εποχή κρίσης. 
Κερδίζει το στοίχημα όχι μόνο για την ευχαρίστηση που προσφέρει στην καθημερινή οδήγηση, αλλά γιατί το κάνει αυτό με τους κανόνες που θέτει η αγορά σήμερα. Δηλαδή με ελάχιστο κόστος απόκτησης, αστεία κατανάλωση, κορυφαία ποιότητα και εξοπλισμό.  


Κινητήρας

4T, 1Κ, Y/Ψ,4Β, 2EEK

Κυβισμός (κ.εκ.)

373,2

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

89x60

Συμπίεση (:1)

12,5:1

Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.)

44/9.500

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

3,6/7.250

Τροφοδοσία

Ψεκασμός Bosch 46χλστ.

Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα)

11 / Δ.Α.

Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.)

4,3

Βάρος (kg, κενό / γεμάτο)

139 / Δ.Α.

Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)

179

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

Τύπος

Ατσάλινο χωροδικτύωμα

Αναρτήσεις Ε

Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι WP 43χλστ.

Διαδρομή (χλστ.)

150

Αναρτήσεις Π

Μονό Αμορτισέρ WP, ΠΕ

Διαδρομή

150

Φρένα Ε (χλστ.)

Δ, ακτινική δαγκάνα Bybre, 4Ε /300, ABS

Φρένα Π (χλστ.)

Δ /230, 1E Bybre, ΑBS

Τροχοί-Ελαστικά

 

Ελαστικό Ε

110/70-17"

Ελαστικό Π

150/60-17"

Διαστάσεις

 

Μήκος (χλστ.)

Δ/Α

Πλάτος (χλστ.)

Δ/Α

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.367

Ύψος σέλας (χλστ.)

860

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ