Πιο ξεχωριστό αλλά το ίδιο παιχνιδιάρικο και διασκεδαστικό με τη βασική έκδοση παρουσιάζεται το Scrambler στην έκδοση Urban Enduro που τα καταφέρνει περίφημα στους δρόμους της πόλης αλλά και έξω από αυτή.
-: Τάπα ρεζερβουάρ που δεν κλειδώνει, «φιμωμένες» εξατμίσεις
«Γάντι» στο V9 Bobber ταιριάζει ο τίτλος του γνωστού τραγουδιού του Renato Carosone, που αναφέρεται στον «αμερικανισμό» που επιδείκνυαν νεαροί Ιταλοί στην μεταπολεμική περίοδο, ακολουθώντας πιστά τα life style πρότυπα των Η.Π.Α. εκείνης της εποχής. Το V9 Bobber κάνει ακριβώς το ίδιο στις μέρες μας, μόνο που δεν ξεχνά την βαριά παράδοση που κουβαλάει στις πλάτες του.
Το Bobber είναι μια εκ των δύο εκδόσεων της νέας V9 «πλατφόρμας» της Moto Guzzi και έκανε το ντεμπούτο του, μαζί με το «αδερφό» μοντέλο «Roamer», στην έκθεση του Μιλάνου, τον περασμένο Νοέμβριο. Δεν χρειάζεται να διαβάσει κανείς τα promo κείμενα της Guzzi στην μπροσούρα του μοντέλου για να καταλάβει περί τίνος πρόκειται, το πράγμα μιλάει από μόνο του! Είναι ξεκάθαρα ένα μοντέλο που ανήκει στην συνομοταξία των cruiser, και πιο συγκεκριμένα, στην υποκατηγορία των bobber, από την οποία δανείζεται και το όνομα του.
Tι εστί Bobber; Cruiser μοτοσικλέτες minimal σχεδιαστικής και αισθητικής άποψης, με «κοντά» φτερά στις ρόδες και –συνήθως, χωρίς να είναι κανόνας- ελαστικά «λουκουμάδες» μπροστά και πίσω. Η συγκεκριμένη έκδοση του V9 «πέφτει μέσα» σε όλα και ως εκ τούτου, μπορεί κανείς να αντιληφθεί άμεσα ποιος είναι ο προορισμός της και ο σκοπός της: προφανώς οι… αραχτές βόλτες και το «χάζι» από και προς την μοτοσικλέτα! Το Bobber θα λέγαμε ότι είναι σαφώς πιο «αμερικανιζέ» σε σχέση με το Roamer, το οποίο έχει ένα πιο «εξευρωπαϊσμένο» χαρακτήρα.