Δύσκολα να αναδείξει κανείς ως «το πιο άνετο» ένα από τα δύο scooter, αφού η θέση οδήγησης και η φόρμα της σέλας, είναι πάνω – κάτω οι ίδιες, με αμελητέες διαφορές, φανταστείτε ότι το ύψος της σέλας είναι ακριβώς το ίδιο, στα 799 χλστ! Τόσο στο Honda όσο και στο Piaggio, ο αναβάτης δεν θα ενοχληθεί στο παραμικρό, όσο μακρινή και αν είναι η αστική διαδρομή που θα διανύσει. Οι πολύ ψηλοί (πολύ όμως) θα βρουν το ψηλότερα τοποθετημένο τιμόνι του SH προτιμότερο, καθώς αυτό δεν βρίσκει στα γόνατα τους στα ακραία κοψίματα.
Η ίδια εικόνα ισχύει και για τους συνεπιβάτες που και στα δύο scooter έχουν στην διάθεση τους ένα σεβαστό τμήμα σέλας, εργονομικές χειρολαβές και φαρδιά πτυσσόμενα μαρσπιέ για να αναπαύονται τα πόδια τους. Ούτε και στην εργονομία δεν μπορούν να ανιχνευθούν ψεγάδια σε κανένα από τα δύο μοντέλα, δεν υπάρχει δηλαδή κάποιο στοιχείο που να ξενίζει ή να δυσκολεύει στον χειρισμό του τον αναβάτη. Ακόμα και το πως ανεβαίνουν στο διπλό stand (καλό το ότι υπάρχει standard και πλαϊνό stand και στα δύο) είναι μια διαδικασία, παρόμοιας... ευκολίας. Η μόνη διαφορά είναι ότι η τάπα πλήρωσης καυσίμου βρίσκεται κάτω από την σέλα στο SH, χαμηλά στην ποδιά στο Piaggio, πράγμα που σημαίνει ότι στο Honda θα πρέπει ο αναβάτης να κατεβαίνει από την σέλα ενώ στο Medley όχι.
Περνάμε στους αποθηκευτικούς χώρους λοιπόν, μπας και βρούμε επιτέλους, μια διαφορά που να δίνει πραγματικό προβάδισμα σε κάποιο από τα δύο... και voila! Το Medley περνάει μπροστά, καθότι προφέρει κάτω από την σέλα του χώρο ικανό να φιλοξενήσει δυο full face κράνη, ενώ στο SH, χωράει μόνο ένα. Βέβαια το Honda έρχεται με top case στον standrad εξοπλισμό του, που χωράει άλλο ένα full face κράνος, γεγονός που ισοφαρίζει την κατάσταση. Ωστόσο είναι εύκολο να τοποθετηθεί κάτι παρόμοιο στο Piaggio, ενώ το να βρεις μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα στην λίστα των αξεσουάρ της Honda ή γενικά σαν aftermarket, απλά δεν παίζει.
Από ντουλαπάκια, έχουμε ένα στα αριστερά της ποδιάς για το SH που είναι αρκετά βαθύ για την αποθήκευση μικροπραγμάτων, ενω στο Medley ανοίγει η μισή... ποδιά για να αποκαλύψει έναν ρηχό αλλά ιδιαίτερα ευρύ χώρο, με ενα βαθύ τμήμα στα αριστερά. Το κλασσικό άγκιστρο στο κέντρο της ποδιάς δίνει το παρών και στα δύο scooter, ωστόσο το επίπεδο πάτωμα του SH προφέρεται καλύτερα για την επικουρική στήριξη / υποστήριξη των αντικειμένων που θα αναρτηθούν σε αυτό.