Η Aprilia περικλείει το σύνολο των τεχνολογιών που εφαρμόζει στις κορυφαίες εκδόσεις της RSV4, σε μια πλατφόρμα με την ονομασία APRC (Aprilia Perfromance Ride Control). Aναλυτικά, στο APRC, συμπεριλαμβάνονται:
aTC: Δηλαδή Traction Control, ρυθμιζόμενο σε 8 επίπεδα, ακόμα και εν κινήσει, σε ρυθμούς πίστας.
aWC: Αnti-Wheeling, που περιορίζει τις… μη επιθυμητές σούζες ισχύος. Ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα, με το πρώτο εξ αυτών να είναι το λιγότερα «αυστηρό»
aLC: Για γρήγορες εκκινήσεις από στάση, χωρίς σπινιαρίσματα του πίσω τροχού και σούζες που κόβουν από την ταχύτητα.
aQS: Quick Shift για αλλαγές ταχυτήτων «στο φτερό» χωρίς την χρήση συμπλέκτη. Αυτό σημαίνει ότι το γκάζι δεν κλείνει, κερδίζοντας δεκατάκια χρόνου στη πίστα ή σε ότι ορίζει ο καθένας ως πίστα…
Race ABS: Ειδικά εξελιγμένο από την Aprilia και την Bosch, σύστημα ABS, με βάρος μονάδας λίγο πάνω από τα 2 κιλά. Ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα, με το πρώτο να είναι προσανατολισμένο για χρήση εντός πίστας. Στα επίπεδα δύο και τρία, που είναι κατάλληλα για δημόσιο δρόμο, ενεργοποιείται επίσης και λειτουργία RLM (Rear Lift-up Mitigation) που ελέγχει και αποτρέπει την υπερβολική ανύψωση του πίσω τροχού, σε διαδικασία έντονου φρεναρίσματος.