Test: Honda CB650R
Test: Honda CB650R
Test: Honda CB650R
Test: Honda CB650R
Test: Honda CB650R
Test: Honda CB650R
  • Test: Honda CB650R
  • Test: Honda CB650R
  • Test: Honda CB650R
  • Test: Honda CB650R
  • Test: Honda CB650R
  • Test: Honda CB650R

Test: Honda CB650R

Η νέα CB έχει σκοπό να βάλει δυναμικά τη Honda στο παιχνίδι των μεσαίων Naked μοτοσυκλετών πετώντας το F από το όνομά της. Πλέον ακούει στο όνομα CB650R και είναι πιο σπορ από ποτέ.

HONDA: 5 μοτοσυκλέτες με όφελος ως και 1240ε!


Tιμή: 9.000 ευρώ

+: Κινητήρας, οδική συμπεριφορά, ευκολοδήγητο
-: Λειτουργία traction control

Η CB είναι αναμφίβολα μία από τις πιο επιτυχημένες μοτοσυκλέτες της Honda αφού ανέκαθεν συνδύαζε τα πλεονεκτήματα του τετρακύλινδρου σε σειρά κινητήρα με τη γνωστή φιλικότητα που κάνει τα μοντέλα της Honda ευκολοδήγητα για κάθε χρήση. Η αποδοχή του πρώτου Hornet από τους Έλληνες μοτοσικλετιστές μόνο τυχαία δεν ήταν, δίνοντας στο μεσαίο CB μεγάλη αναγνωρισιμότητα αφού το συναντούσες παντού, από τα στενά της πόλης μέχρι του επαρχιακούς και τους αυτοκινητόδρομους. Η ίδια συνταγή συνεχίστηκε και στις επόμενες γενιές (παρότι ο κυβισμός αυξήθηκε φέρνοντας το όνομα CB650F), όμως με το πέρασμα των χρόνων άρχισε να δείχνει ανάλατη για τα σημερινά δεδομένα.  Έτσι, μετά τα CB125, 300 και 1000 ήρθε και η σειρά του 650 να προσθέσει το R στο όνομά του μπαίνοντας στο club Νeo Sports Cafe της Honda και να ανανεωθεί αποκτώντας τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα, χωρίς να χάνει τη φιλικότητα που πάντα διέκρινε τα μοντέλα της Ιαπωνικής εταιρίας. 

Δείτε το βίντεο μας από την δοκιμή του Honda CB650R 

 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας