Αρκετά διαφορετική εικόνα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Εξαιρετική απόδοση από το πιρούνι της Showa και τα φρένα της Nissin τα οποία διακρίνονται από το δυνατό αρχικό δάγκωμα αλλά αδικούνται από

Αρκετά διαφορετική εικόνα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Εξαιρετική απόδοση από το πιρούνι της Showa και τα φρένα της Nissin τα οποία διακρίνονται από το δυνατό αρχικό δάγκωμα αλλά αδικούνται από το ευαίσθητο ABS.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το CB650R όπως και το CBR650R χρησιμοποιεί το γνωστό ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι, το οποίο όμως αναβαθμίστηκε με νέα επίπεδα ακαμψίας, όντας παράλληλα και ελαφρύτερο κατά 1,9 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αλλαγές το νέο CB650R είναι συνολικά 6 κιλά ελαφρύτερο από το CB650F αφού η ζυγαριά σταματά στα 202 κιλά.

    Η μεγαλύτερη αλλαγή βρίσκεται στον τομέα των αναρτήσεων, αφού το συμβατικό πιρούνι έδωσε τη θέση του σε ένα ανεστραμμένο 41χιλ της Showa τύπου SFF (Separate Function Fork). Το τελευταίο συνεργάζεται με μονό αμορτισέρ το οποίο διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης και εδράζεται στο αλουμινένιο ψαλίδι χωρίς μοχλικό.
    Σημαντική ανανέωση συναντάμε και στα φρένα καθώς οι διπίστονες δαγκάνες στο μπροστινό μέρος αντικαταστήθηκαν με τετραπίστονες ακτινικές της Nissin οι οποίες συνεργάζονται με δίσκους 310χιλ. Στο πίσω μέρος συναντάμε μονοπίστονη δαγκάνα και  δίσκο 240χιλ ενώ το ABS είναι ένα συμβατικό σύστημα δύο καναλιών. 
     

    Σελίδα 1Test: Honda CB650R
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας