Ξεκινώντας τη συμβίωση με το CB650R απολαμβάνεις τη βελούδινη λειτουργία του κινητήρα και την ποιότητα κύλισης που κάνουν τη μοτοσυκλέτα απολαυστική στις χαλαρές βόλτες. Παρότι ο κινητήρας αρέσκεται να δουλεύει στα ψηλά σαν γνήσιος τετρακύλινδρος, είναι ελαστικός, ενώ το σχετικά κοντό γρανάζωμα βοηθά ώστε να έχεις την απαραίτητη δύναμη ακόμα και αν το στροφόμετρο βρίσκεται πολύ πριν τα κόκκινα. Δεν δυσανασχετεί με μία ταχύτητα πάνω, αφού λέξεις όπως σκορτσαρίσματα είναι παντελώς άγνωστες σε αυτό.
Μαζεμένο σε διαστάσεις και πολύ εύκολο στην οδήγηση μέσα στην πόλη, το CB650R έχει κρατήσει όλα τα οφέλη του προηγούμενου μοντέλου ώστε να είναι ιδανικό για μετάβαση από μικρότερη κατηγορία ή για χρήση commuter, αφού μόνο αν το πιέσεις θα καταλάβεις ότι επιτελεί εξίσου καλά και καθήκοντα sport μοτοσυκλέτας. Οι σχετικά σφιχτές αναρτήσεις ίσως σε προϊδεάσουν, αλλά σε καμία περίπτωση δεν περιμένεις ότι μια τόσο φιλική μοτοσυκλέτα μπορεί να μεταμορφωθεί σε δρόμο με στροφές. Η επιθετική θέση οδήγησης συμβάλλει σε αυτό και το CB αποδεικνύεται πραγματικό διαμαντάκι, επιτρέποντάς σου να κινηθείς πραγματικά γρήγορα και να ψάξεις με ασφάλεια τα όριά του, αφού είναι ευέλικτο, ακριβές αλλά και σταθερό ακόμα και όταν οι κλίσεις ξεπερνούν τα στάνταρ της κατηγόριας.
Τα ελαστικά Metzeler Roadtec 01 με τα οποία εφοδιάζεται ταιριάζουν στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, ζεσταίνονται γρήγορα και παρέχουν μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, κάνοντας το traction control (όταν λειτουργεί αισθάνεσαι έντονα τα κοψίματα) να επεμβαίνει σπάνια, ωστόσο η ομαλή απόδοση του κινητήρα σου επιτρέπει να το απενεργοποιήσεις με ένα απλό πάτημα του διακόπτη (ακόμα και εν κινήσει) ώστε να το εκμεταλλεύεσαι μόνο σε περιβάλλον χαμηλής πρόσφυσης. Όταν έχεις ανησυχίες τo νέο CB είναι πρόθυμο να κάνει ό,τι του ζητήσεις, με τον κινητήρα να σε παρακαλά να τον ξεζουμίσεις βγάζοντας και τον τελευταίο ίππο. Σούζες διαρκείας και κάθε είδους παιχνίδι όπως πλαγιολισθήσεις κλπ γίνονται πολύ εύκολα, ενώ όταν χρειαστείς τα φρένα θα εκτιμήσεις το αρχικό δάγκωμα και την δύναμή τους, παρά το ευαίσθητο ABS. Οι επιδόσεις του είναι απόλυτα ικανοποιητικές με το 0-100 χλμ/ώρα να έρχεται σε 3.7 δλ. και το 0-160 σε 8.7 δλ. ενώ αν επιμείνεις στο γκάζι το κοντέρ θα φτάσει τα 230χλμ/ώρα , πράγμα που σημαίνει ότι το μόνο που θα σε εμποδίζει σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο θα είναι ο αέρας όπως σε όλες τις μοτοσυκλέτες της κατηγορίας.