BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

  • BMW M 1000 RR
  • BMW M 1000 RR
  • BMW M 1000 RR
  • BMW M 1000 RR
  • BMW M 1000 RR
  • BMW M 1000 RR
  • BMW M 1000 RR
  • BMW M 1000 RR
  • BMW M 1000 RR
  • BMW M 1000 RR
  • BMW M 1000 RR
  • BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR: Πρώτη παρουσίαση στην Ελλάδα

Σε πανελλήνια πρωτιά, το BMW M 1000 RR παρουσιάστηκε στο Ναύπλιο και εμείς ήμασταν εκεί. Μπορεί να αγγίξει την κορυφή της κατηγορίας;

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ήταν μεγάλης σημασίας για την BMW Motorrad, αλλά και για την Ελληνική Λέσχη Μοτοσυκλετιστών BMW. Στα πλαίσια της 23ης Πανελλήνιας Συνάντησης της Λέσχης, είχαμε σημαντικές αποκαλύψεις και δρώμενα, μεταξύ των οποίων και της BMW M 1000 RR, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα παρακάτω.


BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η φετινή Πανελλήνια συνάντηση της Ελληνικής Λέσχης Μοτοσυκλετιστών BMW (μέλος των ευρωπαϊκών λεσχών BMW)  πραγματοποιήθηκε στο Ναύπλιο, στο φιλόξενο και πολυτελές Amalia Hotel, λίγο έξω από την πόλη. Η premium, πολυτελής ατμόσφαιρα του ξενοδοχείου με τις εκπληκτικές εγκαταστάσεις συνέβαλε στο κλίμα της συνάντησης, η οποία αντικατόπτρισε τον ίδιο τον χαρακτήρα των BMW: Πολυτελείς μοτοσυκλέτες για μια εμπειρία οδήγησης όπως καμία άλλη.  

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

 
Στην διαρκείας 3 ημερών Πανελλήνια συνάντηση (11-13 Ιουνίου), έλαβαν μέρος μοτοσυκλετιστές BMW από όλη την Ελλάδα και… όχι μόνο, καθώς σύμφωνα με τις πληροφορίες, το παρόν έδωσαν μέλη από 18 πόλεις της Ελλάδας αλλά και από την Κύπρο, την Μόσχα, το Μονακό και το Κίεβο!

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

 
BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR


«Κορωνίδα» των δρώμενων κατά την διάρκεια της συνάντησης ήταν φυσικά η παρουσίαση της BMW M 1000 RR, σε πανελλαδική πρεμιέρα. Πρόκειται για την κορυφαία έκδοση της S 1000 RR που χρησιμοποιεί το λογότυπο «M» της BMW, γυρίζοντας σελίδα στην ιστορία του μοντέλου και της εταιρείας και αφήνοντας πίσω τις «HP» ονοματοδοσίες. Πρόκειται για μια ιδιαίτερης σημασίας στιγμή για την BMW, καθώς το λογότυπο «M» και το ανάλογο τμήμα Motorsport, συνδέονται με τις κορυφαίες στιγμές της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά και μερικά από τα καλύτερα σπορ αυτοκίνητα του κόσμου. Τώρα, με την M 1000 RR, η ιστορική χρήση του γράμματος M περνάει και στην μοτοσυκλέτα.

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

 
Η M 1000 RR που είδαμε από κοντά στο Ναύπλιο, αποτελεί προς το παρόν ένα και μοναδικό κομμάτι για την Ελλάδα. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε επίσημα από τους ανθρώπους της BMW μέχρι αυτή την στιγμή, έχει βρεθεί ήδη υποψήφιος ιδιοκτήτης για την μοτοσυκλέτα!

BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR

 
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης βαλβίδων ShiftCam, είναι ισχυρότερος φτάνοντας τους 212 ίππους στις 14.500 στροφές. Η μέγιστη ροπή του αγγίζει τα 11,5 kgm στις 11.000 στροφές, ενώ η BMW ανακοινώνει ότι το μοτέρ είναι ισχυρότερο στην περιοχή μεταξύ 6.000 και 15.100 στροφών, για ιδανική απόδοση στην πίστα. Ο κινητήρας απέκτησε σφυρήλατα πιστόνια από την Mahle με δύο μόνο ελατήρια, μπιέλες τιτανίου από την Pankl, πλήρως ανασχεδιασμένες εισαγωγές μίγματος, νέα μικρότερα και ελαφρύτερα «κοκοράκια» βαλβίδων και μια νέα εξάτμιση από τιτάνιο.


 
Το μοντέλο αποκτά επίσης πτερύγια αεροδυναμικής υποβοήθησης στο εμπρός μέρος, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για τον καλύτερο συνδυασμό κάθετης δύναμης-τελικής ταχύτητας. Παράλληλα, η ζελατίνα είναι ψηλότερη, μια επιλογή συχνή στην αγωνιστική χρήση, που επίσης συμβάλλει στο αεροδυναμικό αποτέλεσμα.


 
Το πλαίσιο παραμένει ίδιο με αυτό του S 1000 RR, ωστόσο το πιρούνι έχει μικρές αλλαγές και το αμορτισέρ φέρει νέο ελατήριο. Τα φρένα της M 1000 RR φέρουν την «Μ» ονοματοδοσία και είναι η πρώτη φορά που εξοπλίζουν μοτοσυκλέτα της εταιρείας. Είναι κατασκευασμένα με την εμπειρία του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad και οι δαγκάνες έχουν μπλε ανοδιωμένο χρώμα. Οι τροχοί είναι κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα. Το βάρος της μοτοσυκλέτας (έτοιμης για χρήση) ανέρχεται μόλις στα 192 κιλά.




 
Στην θέση οδήγησης, υπάρχει οθόνη TFT 6,5 ιντσών στα πρότυπα των άλλων μοντέλων της εταιρείας, που συνδυάζεται με πλατφόρμα τηλεμετρίας GPS και προσφέρει τον έλεγχο στα πολλαπλά συστήματα της M 1000 RR. Συγκεκριμένα, το μοντέλο εξακολουθεί να φέρει αισθητήρα IMU 6 αξόνων, νέα Riding Modes που περιλαμβάνουν τα «Race» και «Race Pro 1-3», Traction Control με έλεγχο ανύψωσης εμπρός τροχού, ρυθμιζόμενες χαρτογραφήσεις απόκρισης γκαζιού, ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα, Launch Control και περιοριστή ταχύτητας για τα pits και quiclshifter 2 κατευθύνσεων.


 
Η αρχική τιμή του BMW M 1000 RR έχει ανακοινωθεί στα 34.400 ευρώ.
 

Πανελλήνια Συνάντηση Μοτοσυκλετιστών BMW – Είδαμε επίσης

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »