LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Κρυφή γοητεία
Φρένα
Αξια απορίας
Τι είναι αυτό που εμφανίζεται ξαφνικά από τη γωνία του δρόμου, είναι κόκκινο, με τέσσερις ρόδες, στρογγυλό τιμόνι, roll-bar, bucket κάθισμα, κινητήρα scooter, περνάει από μπροστά σου με το πλάι σαν τον κάβουρα, κάνοντας μπόλικη φασαρία, και απότομα εξαφανίζεται στην επόμενη ουρλιάζοντας, απλά σαν να μην το είδες ποτέ;
Αυτό μάλιστα, είναι φρένο.
Για τα φρένα του ΑΤΚ θα μπορούσα να σας γράψω πολλές… μα πάρα πολλές σελίδες. Κατ' αρχήν, μπροστά υπάρχουν δύο ταμπούρα και πίσω ένας κοινός δίσκος τοποθετημένος πάνω στον άξονα κίνησης, όλα τους αδιευκρίνιστων τεχνικών χαρακτηριστικών και δη διαμέτρου. Και τα τρία, μέσω ντιζών, μοχλών και καλωδίων, ενεργοποιούνται μαζί από ένα πετάλι που βρίσκεται στο αριστερό πόδι. Κακά τα ψέματα, η αίσθηση του φρένου του ΑΤΚ είναι η ελάχιστη δυνατή. Και η προοδευτικότητα, όμως, δεν είναι καλή. Αντίθετα, υπάρχει πολλή δύναμη, αν πατήσεις βέβαια δυνατά το πεντάλ. Τι γίνεται; Γι' αυτό ακριβώς μίλαγα προηγουμένως. Τα φρένα του ΑΤΚ είναι κάτι στο οποίο πρέπει να κάνεις διατριβή. Από τη φύση του, το όχημα της Adly, όπως εξάλλου και άλλα πολλά τετράτροχα, δεν μπορεί να φρενάρει όπως μια μοτοσικλέτα. Ετσι, λοιπόν, πρέπει να μάθεις να ζεις μαζί τους και να τα χρησιμοποιείς ακριβώς έτσι όπως είναι, γιατί το ΑΤΚ, ω ναι… οδηγείται με τα φρένα.

 
 Adly Cross-Buggy ATK 125
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Πλαίσιο-Αναρτήσεις
Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ