LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Αλλα κόλπα!
Οδηγώντας
Χωρίς συμβιβασμούς
yamaha, yamaha t, yamaha tricker - Ηρθε τελικά και στην Ελλάδα η καινούργια παιχνιδομηχανή της Yamaha που ακούει στο όνομα Tricker. Η μοτοσικλέτα η οποία μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις κατά την παρουσίασή της στην ολλανδική πρωτεύουσα, κατέφθασε για να μας δείξει τι μπορεί να κάνει και επί… ελληνικού εδάφους!
Τα παιχνίδια σε στενά σοκκάκια και πάσης φύσεως εμπόδια δεν σταματά ποτε. Ίσως μόνο όταν τελειώσει η βενζίνη...
Αλήθεια, αναρωτηθήκατε ποτέ, πόσα μοντέλα υπάρχουν εκεί έξω που να μπορούν να κάνουν, αν όχι τα πάντα, τουλάχιστον πάρα πολλά πράγματα; "Πολύ λίγα", υποστηρίζουμε εμείς. Το Tricker, λοιπόν, φαίνεται πως ήρθε να δώσει νέα διάσταση στο θέμα, καθώς δεν θα πει όχι στην άσφαλτο, στο χώμα, στα επίπεδα πέρα-δώθε ή στα επικλινή ανεβοκατεβάσματα, ενώ θα νιώσει σαν στο σπίτι του μέσα στα όρια της πόλης, κινούμενο με χάρη και περίσσια ευκολία ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Η θέση οδήγησης δεν κουράζει, ενώ φέρνει το σώμα σε μία… ετοιμοπόλεμη γωνία, καθιστώντας το ικανό να ελέγξει τη μοτοσικλέτα κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Αυτό που θα εκτιμήσετε δεόντως είναι όχι η δύναμη, αλλά η ροπή του τετράχρονου μοτέρ, η οποία έρχεται από τόσο χαμηλά που σπάνια θα κληθείτε να αλλάξετε ταχύτητα μέσα στην κίνηση. Οι αναρτήσεις (και κυριότερα η μπροστινή) είναι αρκετά χαλαρές, με αποτέλεσμα να μην ανταποκρίνονται κάτω από πίεση. Αλλά, ούτως ή άλλως, δεν θα αγοράσετε ένα 650 Supermotard, και αυτό το ξέρετε ήδη! Στην αντίπερα όχθη, θα καταπιούν όλες τις ανωμαλίες και όλα τα σαμαράκια και όλες τις λακκούβες και όλους τους… λάκκους για αλιγάτορες που ξεπετάγονται στους "δικούς μας" δρόμους, χωρίς να αντιμετωπίσουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Θα περάσουν… αέρα πάνω από γραμμές τραίνου και θα ανεβοκατέβουν πεζοδρόμια και σκαλιά για… πρωινό! Σ' ό,τι αφορά το τελευταίο, μάλιστα, θα πρέπει να απονεμηθεί εύφημος μνεία στο πίσω ελαστικό Trail Wing της Bridgestone που "μαγκώνει" πραγματικά παντού, όπως και στο μπροστινό που δεν παρουσιάζει τάσεις γλιστρήματος ούτε για αστείο! Παίξτε λίγο με τις πιέσεις και των δύο για να ανακαλύψετε πού ταιριάζουν περισσότερο στο δικό σας στιλ οδήγησης, και δεν θα το μετανιώσετε. Το πίσω φρένο είναι εκείνο που θα χρησιμοποιήσετε περισσότερο και αυτό γιατί το μπροστινό δεν έχει τη δύναμη που θα έπρεπε. Μάλλον, η Yamaha παρατήρησε ότι θα περάσει το περισσότερο της ζωής του στον… αέρα, οπότε και δεν χρειάστηκε να το ενισχύσει! Το χαμηλό κέντρο βάρος είναι το συστατικό που θα κάνει τις εναλλαγές κλίσεων και κατεύθυνσης… παιχνιδάκι για τον οποιοδήποτε, ενώ το στιλ supermotard στις στροφές (με το ένα πόδι έξω) βοηθάει στο συνολικό έλεγχο της μοτοσικλέτας (άσε που θα σας κάνει να αισθάνεστε… Eddy Seel). Το μόνο που θα δυσκολέψει στις μανούβρες είναι εκείνο το… περιττό βάρος που λέγεται συνεπιβάτης, ο οποίος κάθεται αρκετά ψηλά και πίσω, με τα γόνατά του να λειτουργούν σαν stop για τους αγκώνες σας. Σε γενικές γραμμές, πάντως, το φαινόμενο… play-bike συνοψίζεται γύρω από τρεις σημαντικές λεπτομέρειες: το χαμηλό βάρος, το χαμηλό κέντρο βάρους και το ροπάτο κινητήρα. Γύρω από αυτόν τον "πυρήνα", θα βρείτε ένα τιμόνι που κόβει πάρα πολύ, δύο πλατιά μαρσπιέ στα οποία μπορείτε να πατήσετε όρθιος, σέλα σχεδιασμένη για μία "έσω έτοιμος" θέση οδήγησης, καθώς και δύο αναρτήσεις, οι οποίες αλλού βολεύουν που είναι μαλακές και αλλού όχι, αναλόγως με το τι θέλετε να κάνετε.

 
 Yamaha Tricker
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Κινητήρας-κιβώτιο
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ