Πώς είναι, λοιπόν, στη σέλα του 610 SM; Καταρχήν είναι ψηλά και σκληρά. Τα 910 χιλ. είναι σίγουρα ένα σεβαστό ύψος, πρώτον γιατί προσφέρουν καταπληκτική θέα και δεύτερον γιατί θα δυσκολέψουν τους κοντούς. Ευτυχώς η σέλα του 610 SM είναι λεπτή και θα επιτρέψει την ύστατη στιγμή, στο ένα τουλάχιστον πόδι, να προλάβει να φτάσει μέχρι το έδαφος. Η ίδια σέλα είναι υπεύθυνη και για την επιθετική θέση οδήγησης, αλλά και τους πόνους μετά από πολύωρη οδήγηση.
Λίγο πιο μπροστά βρίσκεται το αρκετά φαρδύ τιμόνι του 610 SM. Παρέχει πολύ μεγάλους μοχλούς και οι άκρες του σχηματίζουν μικρές γωνίες προς τα πίσω. Σε συνδυασμό όμως με τη χωμάτινη καταγωγή και γεωμετρία του πλαισίου, αλλά και τη χρήση του μικρότερου μπροστινού τροχού, το μεγάλο πλάτος του τιμονιού δημιουργεί μια εξαιρετικά ελαφριά αίσθηση από το μπροστινό σύστημα, πολλές φορές υπερβολικά ελαφριά. Μάλλον θα προτιμούσαμε το 610 SM με ένα άλλο τιμόνι.
Οι κραδασμοί που αναδύονται από τα σωθικά του βελτιωμένου κινητήρα είναι πολύ λιγότεροι απ' ότι στο προηγούμενο 610 SM. Και αν και πιο πολιτισμένος, αφήνει μια αίσθηση σαν να σου ζητάει να τον πιέσεις πιο πολύ και να ανεβάσεις περισσότερες σ.α.λ. απ' ότι στο προηγούμενο μοντέλο. Νιώθει και είναι πιο εύστροφος, πιο ανάλαφρος και πιο δυνατός.