LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Eχω και ABS…πάμε μια βόλτα;
Πλαίσιο/Αναρτήσεις: Με γνώμονα την άνεση
suzuki, suzuki bandit , suzuki bandit  -
Το μαλακό πιρούνι περιορίζει τις sport βλέψεις του οδηγού.
Οι τηλεσκοπικό πιρούνι του Bandit με διάμετρο 41 χιλ. και διαδρομή 130 χιλ. είναι αρκετά μαλακό και η πιο σφιχτή αίσθηση του πίσω αμορτισέρ με μοχλικό μηχανισμό και διαδρομή 126 χιλ. δεν αρκεί για να αποτρέψει το σημείο "1" στο ντέρμπι άνεση-sport συμπεριφορά. Παρά τις ρυθμίσεις (προφόρτιση εμπρός-δεν υπήρχε στο προγενέστερο μοντέλο-, προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς πίσω), η λειτουργία των αναρτήσεων απέχει πολύ από το χαρακτηρισμό sport, αλλά αυτό δεν πρόκειται να επηρεάσει το συνειδητοποιημένο κοινό του Bandit. To πλαίσιο παραμένει δύο δοκών από ατσάλι, αλλά έχει αφαιρεθεί η κάτω βάση του κινητήρα και έχει προστεθεί μια μπάρα στο σημείο όπου ενώνεται το ρεζερβουάρ με τη σέλα, με αποτέλεσμα λιγότερες στρεβλώσεις και λιγότερους κραδασμούς.

 
 Suzuki Bandit 650S ABS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση-Αλλαγές: Περιφερειακή αναβάθμιση
Φρένα: Με όπλο το ABS
Πλαίσιο/Αναρτήσεις: Με γνώμονα την άνεση
Οδηγώντας: ¶νετο και φιλικά γρήγορο
Κινητήρας: "Γεμάτος" στις μεσαίες
Συμπέρασμα: Αυθεντικό Street


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ