Τα 41χιλ. του USD είναι υπεραρκετά για τις επιδόσεις του νέου Daytona.
Και στον τομέα των αναρτήσεων οι αλλαγές είναι σημαντικές. Πέραν του ότι το ψαλίδι είναι τελείως διαφορετικό και το μοχλικό χρησιμοποιεί νέα ρουλεμάν και μικρότερα εξαρτήματα, επίσης και ο κεντρικός άξονας του ψαλιδιού ρυθμίζεται κατά ύψος, +/-2χιλ. Προς το παρόν στα προαιρετικά αξεσουάρ της Triumph δεν υπάρχουν έξτρα αντάπτορες για διαφορετικές ρυθμίσεις του άξονα. Το αμορτισέρ του 675 είναι και αυτό ολοκαίνουργιο, διαθέτει όλες τις δυνατές ρυθμίσεις και είναι μισό κιλό ελαφρύτερο από του Daytona 650. Ρυθμιζόμενο είναι και το ύψος του χάρη σε ένα spacer στην πάνω βάση του. Το standard έχει πάχος 4χιλ. Και πάλι όμως στα σχέδια της Triumph δεν προβλέπονται προς το παρόν spacers διαφορετικού πάχους. Το νέο πιρούνι της Kayaba είναι ένα από τα πιο τρανταχτά σημεία του 675. Είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και διαθέτει και ένα διακριτικό σταμπιλιζατέρ της ίδιας εταιρίας, χωρίς τη δυνατότητα ρυθμίσεων ακριβώς κάτω από την κάτω τιμονόπλακα. Επίσης η πάνω τιμονόπλακα είναι από σφυρήλατο αλουμίνιο και τα δύο κλιπόνς διαθέτουν αντίβαρα με ελαστικές βάσεις.