net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Fαινόμενο!
Οδηγώντας
..πρέπει να δεις με τα μάτια σου πως δεν έχει μοχλικό, γιατί αλλιώς δε θα το πιστέψεις...
Η ζυγαριά που μέτραγε το βάρος του πλαισίου σταμάτησε στα 10 κιλά. Τόσο μέταλλο χρειάστηκε για να κατασκευαστεί το ολοκαίνουργιο πλαίσιο του F800, κάτι λιγότερο δηλαδή από ένα καλό ποδήλατο. Μερικά φύλλα αλουμινίου κόλλησαν με μεγάλα χυτά κομμάτια, αγκάλιασαν τον κινητήρα και συνέδεσαν μαζί του μόνο το πιρούνι των 43χιλ. (δε διαθέτει ρυθμίσεις). Ακριβώς! Το μονόμπρατσο ψαλίδι-κόσμημα του F, κατασκευασμένο από ένα και μόνο πελώριο χυτό κομμάτι, δεν έρχεται σε επαφή με το πλαίσιο, και στηρίζεται αποκλειστικά και μόνο στο μοτέρ. Επίσης δεν υπάρχει και μοχλικό και όλη τη δουλειά κάνει ένα αμορτισέρ με μεγάλη κλίση προς τα εμπρός, με remote προφόρτιση και δυνατότητα ρύθμισης μόνο της απόσβεσης επαναφοράς. Τα settings και των δύο μη αναρτώμενων άκρων του F800 είναι σφιχτά. Το πιρούνι προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση, όσο για το αμορτισέρ… πρέπει να δεις με τα μάτια σου πως δεν έχει μοχλικό, γιατί αλλιώς δε θα το πιστέψεις. Κάπου κρυμμένο κάτω από τη μάσκα βρίσκεται και ένα σταμπιλιζατέρ (στο βασικό εξοπλισμό) που μάλλον τοποθετήθηκε εκεί προληπτικά… και συνεχίζουμε. Ο συνδυασμός χαμηλού βάρους, γρήγορης γεωμετρίας, σωστής κατανομής μαζών και κατάλληλης ακαμψίας, έχει δημιουργήσει ένα σύνολο με οδική συμπεριφορά απλά μοναδική, απλά κορυφαία. Όσον αφορά στα φρένα, για δύναμη δεν το συζητάμε καν. Και σε συνδυασμό με το ABS (δεν απενεργοποιείται και είναι προαιρετικό), το μόνο που απομένει πια από τον αναβάτη είναι να πατάει τη μανέτα με όλη του τη δύναμη και να περιμένει όλα τα άλλα να γίνουν από μόνα τους. Στο μπροστινό φρένο όμως υπάρχει και ένα μικρό ψεγάδι, που δεν είναι άλλο από την αρχική νεκρή διαδρομή της μανέτας, που βέβαια δεν επηρεάζει την απόδοση, αλλά αυξάνει την διαδρομή που θα πρέπει να διανύσουν το ένα ή δύο δάκτυλα.Και με την άνεση τι γίνεται; Και εδώ η απάντηση είναι μάλλον απόλυτη. Μαλακιά σέλα, εργονομία, άνετο τιμόνι και μεγάλοι χώροι. Μια μικρή παρατήρηση: η μικρή απόσταση σέλας -μαρσπιέ. Ίσως μετά από 300 συνεχόμενα χλμ. τα γόνατα να αρχίσουν να δυσανασχετούν.

 
 BMW F800S/ST & R1200S
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Διαφορές F 800 S/ F 800 ST


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ