LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Σα το διάολο...
Κινητήρας:Διαμάντι
Διαβάστηκε από 73151 αναγνώστες
Στα σωθικά του Supermoto ζει και αναπνέει ο γνωστός LC8 των 950κ.εκ. με καρμπιρατέρ, αντίθετα από το Superduke και το νέο 990 Adventure, που πλέον χρησιμοποιούν τον εξελιγμένο LC8 με 990κ.εκ. και ψεκασμό. Και τι έγινε; Ο καρμπιρατεράτος κινητήρας του Supermoto δεν υστερεί καθόλου απέναντι στον ψεκαστό των δύο νέων μοντέλων της ΚΤΜ. Αφήστε που έκαψε και πιο λίγο κατά 1 λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα από το Adventure που είχαμε πριν λίγες μέρες στη διάθεσή μας. Οι μόνες απαιτήσεις που έχει είναι λίγο τσοκ, όταν είναι κρύος και λίγη ώρα μέχρι να ζεσταθεί. Τα σκασίματα από τα τελικά είναι ελάχιστα, ενώ η απόκριση κορυφαία. Το γκάζι μπορεί να ανοίξει ανά πάσα στιγμή ολόκληρο, χωρίς μπουκώματα, ενώ χαρακτηριστική είναι και η προοδευτικότητά του, απόρροια ενός γραμμικού και γεμάτου κινητήρα. Η χαμηλή του περιοχή είναι πολύ καλή, όμως προτιμάει να δουλεύει από τις μεσαίες και πάνω. Οι κραδασμοί είναι λίγοι, το σκορτσάρισμα περιορίζεται μόνο στις φορές που επιδιώκεται, ενώ κιβώτιο και συμπλέκτης δουλεύουν άριστα.

 
 KTM 950 Supermoto
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας:Θηριώδες Supermoto
Φρένα:Πραγματικές άγκυρες
Κινητήρας:Διαμάντι
Αναρτήσεις: Σκληρές αλλά άνετες
¶νεση:Ένα άνετο τέρας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ