LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
To X8 μεγάλωσε
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 94598 αναγνώστες
Ο κινητήρας του X8 400 αποτελεί το νέο τέκνο της ιταλικής εταιρίας. Μονοκύλινδρος ώστε να διαθέτει περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις και φυσικά με ψεκασμό, ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει και να περνά με επιτυχία το Euro 3. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις του κινητήρα (από του 125 και 250) επέφεραν και αλλαγές στο μεταξόνιο του Χ8. Ο κινητήρας είναι ολοκαίνουργιος και ανήκει στην κατηγορία MASTER (Multi-valve Advanced Super Torque Engine Range) και μάλιστα έχει δεχθεί συγκεκριμένες ρυθμίσεις ώστε να ταιριάζει απόλυτα με το ύφος του X8. Ο παραγόμενος θόρυβος είναι ελάχιστος και αυτός θα γίνει αισθητός στις χαμηλές σ.α.λ, ενώ οι μοναδικοί κραδασμοί θα εμφανιστούν τη στιγμή που η μετάδοση θα εμπλακεί σε κίνηση. Η λειτουργία του κινητήρα είναι πραγματικά ηλεκτρική και όσο στρίψει το δεξί γκριπ θα μεταφραστεί με την ανοδική μετατόπιση της βελόνας του κοντέρ, δίχως ξεσπάσματα ή κενά στην απόδοση.

 
 Piaggio X8 400 i.e
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
¶νεση –Χώροι: Με πορτμπαγκάζ
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ