LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΟΜΑΔΑ

Mε ομαδικό πνεύμα!
Φορτώστε......και ταξιδέψτε
Κέντρο βάρους και γεωμετρία συστήματος διεύθυνσης
Διαβάστηκε από 67118 αναγνώστες
Η μηχανή με πλήρες φορτίο αλλάζει την κεφαλή του συστήματος διεύθυνσης ενώ παράλληλα με αυτό, το κέντρο βάρους μετατοπίζεται προς τα πίσω. Γι' αυτό το λόγο τα βαριά αντικείμενα πρέπει να τοποθετούνται στο σακίδιο πάνω στο ρεζερβουάρ (tank bag) και όχι στην μπαγκαζιέρα πίσω.
... γι' αυτό το λόγο πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις στη μοτοσικλέτα έτσι ώστε να αντισταθμιστεί (για παράδειγμα) το βυθισμένο μπροστινό, κάτι το οποίο μπορεί να συμβεί αφενός με τη ρύθμιση των ελατηρίων των αμορτισέρ. Αν το εγχειρίδιο της μοτοσικλέτας δε βοηθάει ιδιαίτερα, τότε θα πρέπει να απευθυνθείτε σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της εταιρείας που αγοράσατε τη μοτοσικλέτα σας για να σας βοηθήσει. Εξίσου σημαντική είναι η ρύθμιση του ύψους της δέσμης των φώτων όταν νυχτώσει με τον εξής τρόπο: από απόσταση 3 μέτρων με συνεπιβάτη και πλήρη φόρτο, ζωγραφίζετε έναν κύκλο στον τοίχο με κιμωλία (με την βοήθεια ενός φίλου) και ρυθμίζετε το ύψος των φώτων περιστρέφοντας την ειδική βίδα ρύθμισης.

 
 Επιβίωση στην άσφαλτο Vol. 5
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Φάση σχεδιασμού νούμερο 1-Πόσα χιλιόμετρα ημερησίως;
Κέντρο βάρους και γεωμετρία συστήματος διεύθυνσης
Η λειτουργία του…οργανισμού
Φάση σχεδιασμού νούμερο 2-Η διαδρομή αυτή καθ' αυτή
Φάση σχεδιασμού νούμερο 3- Μοτοσικλέτα και τεχνολογία
Μικρές λεπτομέρειες που χρειάζονται προσοχή
Το κόλπο με το πίσω φρένο
Οδήγηση εκτός δρόμου
Συμβουλές και τρικ


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ