LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΟΜΑΔΑ

Mε ομαδικό πνεύμα!
Φορτώστε......και ταξιδέψτε
Φάση σχεδιασμού νούμερο 3- Μοτοσικλέτα και τεχνολογία
Διαβάστηκε από 67108 αναγνώστες
Ακόμη και όταν η μοτοσικλέτα είναι καινούργια, μια μεγάλη διαδρομή με πλήρες φορτίο προϋποθέτει κάποια διαφορετικά πράγματα και ορισμένες… επεμβάσεις. Οι ρυθμίσεις που ισχύουν, όταν πρόκειται για ένα άτομο, διαφοροποιούνται με πλήρες φορτίο,γιατί η πίσω ανάρτηση αλλά και τα ελαστικά, καταπονούνται ιδιαιτέρως. Για εκείνους, λοιπόν, που κάνουν μεγάλες διαδρομές καλό είναι να τοποθετήσουν στη μοτοσικλέτα τους ένα πιο “σκληρό” αμορτισέρ, το οποίο να μπορεί να αντέχει το φορτίο. Θα πρέπει επίσης (πάντα ανάλογα με το φορτίο) να αλλάξουν και τις πιέσεις των ελαστικών. Περισσότερος αέρας στα ελαστικά σημαίνει σωστή επαφή του ελαστικού με τον δρόμο όταν η μοτοσικλέτα είναι φορτωμένη (δηλαδή δεν “κάθονται” τα ελαστικά απ’ το βάρος). Επιπλέον θα πρέπει να λάβει κανείς υπόψη του (εκτός από όσα προαναφέραμε) ότι το φορτίο θα αλλάξει και παραμέτρους όπως η διαδρομή φρεναρίσματος, η επιτάχυνση κ.λ.π.

 
 Επιβίωση στην άσφαλτο Vol. 5
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Φάση σχεδιασμού νούμερο 1-Πόσα χιλιόμετρα ημερησίως;
Κέντρο βάρους και γεωμετρία συστήματος διεύθυνσης
Η λειτουργία του…οργανισμού
Φάση σχεδιασμού νούμερο 2-Η διαδρομή αυτή καθ' αυτή
Φάση σχεδιασμού νούμερο 3- Μοτοσικλέτα και τεχνολογία
Μικρές λεπτομέρειες που χρειάζονται προσοχή
Το κόλπο με το πίσω φρένο
Οδήγηση εκτός δρόμου
Συμβουλές και τρικ


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ