LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΟΜΑΔΑ

Mε ομαδικό πνεύμα!
Φορτώστε......και ταξιδέψτε
Οδήγηση εκτός δρόμου
Διαβάστηκε από 67103 αναγνώστες
Οδηγώντας κάποιος εκτός δρόμου καλό θα είναι να μειώσει την πίεση των ελαστικών σε 1,6 bar μπροστά και 1,8 bar πίσω. Αυτό το μέτρο βελτιώνει την απορροφητικότητα των ελαστικών και μειώνει το ανεξέλεγκτο πήδημα των τροχών κατά το πέρασμα της μοτοσικλέτας από ανωμαλίες. Προσοχή: Στην άσφαλτο αυξάνουμε πάλι την πίεση των ελαστικών στην πρώτη ευκαιρία. Σημαντική παράμετρος κατά την οδήγηση εκτός δρόμου είναι αυτή της αποφυγής πολύ δύσκολων κομματιών. Σημαντικό είναι επίσης να οδηγεί κανείς σε όρθια στάση, γιατί κατ΄ αυτόν τον τρόπο ελέγχει καλύτερα τη διαδρομή, έχει καλύτερη ισορροπία, ενώ τα όρια μπλοκαρίσματος των τροχών γίνονται άμεσα αντιληπτά. Ο μπροστινός και ο πίσω τροχός προειδοποιούν ακουστικά για το μπλοκάρισμα. Η διαδρομή φρεναρίσματος δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από το μήκος της διαδρομής στο οπτικό πεδίο του οδηγού και αυτό γιατί στο ΄΄αόρατο κομμάτι΄΄ μπορεί να υπάρχει αυτοκίνητο, μπορεί ο δρόμος να είναι κατεστραμμένος κ.τ.λ.π.

 
 Επιβίωση στην άσφαλτο Vol. 5
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Φάση σχεδιασμού νούμερο 1-Πόσα χιλιόμετρα ημερησίως;
Κέντρο βάρους και γεωμετρία συστήματος διεύθυνσης
Η λειτουργία του…οργανισμού
Φάση σχεδιασμού νούμερο 2-Η διαδρομή αυτή καθ' αυτή
Φάση σχεδιασμού νούμερο 3- Μοτοσικλέτα και τεχνολογία
Μικρές λεπτομέρειες που χρειάζονται προσοχή
Το κόλπο με το πίσω φρένο
Οδήγηση εκτός δρόμου
Συμβουλές και τρικ


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ