Υπάρχουν και κάποια άλλα πράγματα τα οποία πρέπει να προσέξετε. Τι γίνεται για παράδειγμα με το tank bag στο ρεζερβουάρ όταν στρίβουμε; Μήπως αυτό ενεργοποιεί την κόρνα ή εμποδίζει το τιμόνι; Τι θα συμβεί σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος; Όποιος αναγνωρίζει τις ελλείψεις και τα ελαττώματα μπορεί να προβλέψει τα προβλήματα και να τα διορθώσει πριν ακόμα αυτά συμβούν! Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το ρουχισμό. Ένα καινούργιο κράνος ή ένα ζευγάρι μπότες καλό είναι να έχουν φορεθεί από πριν, για να μην ανακαλύψεις στο δρόμο οτι σε δυσκολεύουν στις κινήσεις σου. Προσοχή επίσης: Μια βαρυφορτωμένη μοτοσικλέτα παραδίδει πιο γρήγορα το πνεύμα της και πέφτει η απόδοσή της. Προσοχή, λοιπόν, στις προσπεράσεις καθώς φορτωμένη η μοτοσικλέτα δεν έχει τις νορμάλ επιδόσεις τους στο δρόμο. Επίσης, όταν οδηγείτε σε υψόμετρο πρέπει να υπολογίζετε ότι η θερμοκρασία των ελαστικών μειώνεται, άρα και η πρόσφυση είναι μικρότερη, καθώς τα ελαστικά αργούν να ζεσταθούν. Πραγματικά ζεστό σημαίνει 35 βαθμοί Κελσίου σε όλο το πέλμα των ελαστικών. Σε αυτό πρέπει να προστεθεί και το γεγονός ότι η άσφαλτος σε πολλά σημεία των ορεινών διαδρομών είναι λεία, από την τριβή των ελαστικών άλλων αυτοκινήτων, έτσι όταν επικρατεί υγρασία μειώνεται η πρόσφυση.