Η απουσία συνδυασμένης λειτουργίας των φρένων επιτρέπει πλαγιολισθήσεις με μπλοκαρισμένο τον πίσω τροχό. Scooter για παιχνίδια…
Τα φρένα είναι ένα ακόμα πεδίο διαφοροποίησης του Sportcity έναντι του ανταγωνισμού. Η συνήθης πρακτική του ενός δίσκου σε κάθε τροχό με σύστημα συνδυασμένης λειτουργίας δε βρίσκει εφαρμογή στο νέο scooter της Aprilia, το οποίο “αντάλλαξε” την συνδυασμένη πέδηση με έναν επιπλέον δίσκο μπροστά! Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Η ισχύς του πακέτου είναι άκρως ικανοποιητική, αλλά θα απαιτηθεί μια μικρή περίοδο εξοικείωσης από τον αναβάτη -ειδικά αν στερείται εμπειρίας- για να είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμη. Το μπροστινό σύστημα με τα δύο δισκόφρενα 260 χιλ. (με διέμβολες πλευστές δαγκάνες) είναι δυνατό και με καλή αίσθηση (ίσως το καλύτερο της κατηγορία), αλλά καθώς αναλαμβάνει τον κυρίαρχο ρόλο, χρειάζεται λίγη προσοχή ώστε να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος μπλοκαρίσματος. Το πίσω φρένο με το μονό δίσκο 220 χιλ. έχει δύναμη, αλλά σε αίσθηση και προοδευτικότητα θα μπορούσε να είναι και καλύτερο. Από τη στιγμή μάλιστα που λειτουργεί αυτόνομα (λόγω της απουσίας συνδυασμένης), προσφέρεται για “παιχνίδια” και μπλοκαρίσματα κατά βούληση.