LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Σε δικό του δρόμο
Οδηγώντας
Αστικός δαίμονας!
Το Sportcity ανήκει στα scooter που δε φοβούνται τις στροφές. Οι αναρτήσεις συνεργάζονται με τους μεγάλους τροχούς με τα φαρδιά ελαστικά, εξασφαλίζοντας τη σταθερότητα του scooter ακόμα και υπό κλίση.
Στην πρώτη επαφή -με το μοτέρ ακόμα σβηστό- αδυνατείς να πιστέψεις πως το Sportcity είναι 250άρι. Πατάς τη μίζα και ο αθόρυβος κινητήρας τίθεται σε λειτουργία, μεταφέροντας μια αίσθηση ηρεμίας και ηπιότητας. Ανεβαίνεις στη σέλα και το ανάλαφρο, compact σύνολο που βρίσκεται κάτω από τα πόδια σου εξακολουθεί να μη σε πείθει για τον κυβισμό του. Ώσπου αποφασίζεις να ξεκινήσεις και το τοπίο αλλάζει, καθώς η δύναμη του κινητήρα σε υποχρεώνει να αλλάξεις γνώμη από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Η απόκριση είναι άμεση και το τράβηγμα χαμηλά εξαιρετικά δυνατό, σε βαθμό που, αν η άσφαλτος είναι μέτριας ποιότητας, ο πίσω τροχός του Sportcity με δυσκολία θα βρει πρόσφυση. Ναι, λοιπόν, είσαι πλέον σίγουρος…είναι 250άρι. Μέχρι τα 80 χλμ./ώρα, μάλιστα, είναι αν όχι το ταχύτερο, μέσα στα τρία ταχύτερα της κατηγορίας. Από το σημείο εκείνο και μέχρι την τελική ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα, ο ρυθμός της επιτάχυνσης μειώνεται σταδιακά, καθιστώντας σαφές πως επιλογή της Aprilia ήταν να προσαρμόσει τις επιδόσεις στις αστικές απαιτήσεις. Η ικανοποιητικότατη ισχύς του scooter είναι εκμεταλλεύσιμη στο δρόμο, με τις καλοστημένες αναρτήσεις και τους 15άρηδες τροχούς να βοηθούν στην αξιοποίησή της. Το πιρούνι παρέχει καλή πληροφόρηση και θα τερματίσει ελάχιστες φορές και μόνο σε πολύ έντονες ανωμαλίες. Η λειτουργία των διπλών αμορτισέρ είναι σφιχτή, θα τερματίσουν υπό πίεση λόγω της μικρής τους σχετικά διαδρομής, αλλά χωρίς να διαταράξουν σημαντικά την ισορροπία και την κατευθυντικότητα του συνόλου ή να ταλαιπωρήσουν τη μέση των επιβαινόντων. Η συνδρομή, τέλος, των μεγάλων τροχών με τα φαρδιά ελαστικά και το μεγάλο προφίλ (120/70 μπροστά, 130/80 πίσω) είναι σημαντική, τόσο στην απορρόφηση των ανωμαλιών, όσο και στη βελτίωση της σταθερότητας μέσα στην στροφή, επιτρέποντας στο Sportcity, επωφελούμενου του κοντού μεταξονίου (1.360 χιλ), να στρίβει με σιγουριά και να είναι ασφαλές υπό κλίση.

 
 Aprilia Sportcity 250 i.e
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Φρένα
Αναρτήσεις
Αισθητική
¶νεση
Αποθηκευτικές δυνατότητες
Εξοπλισμός
Στην πόλη…
Ανταγωνισμός
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ