Ανανεωμένο αισθητικά το νέο CBR 600, που περιόρισε σημαντικά και τις εξωτερικές του διαστάσεις.
Αν οι περιβαλλοντολογικές ανησυχίες δεν είχαν επικρατήσει και στο χώρο της μοτοσικλέτας, το NSR 250 του 2007 δε θα μπορούσε να έχει μικρότερες διαστάσεις από το νέο CBR 600RR. Αν και αυτό που ανέκαθεν χαρακτήριζε το CBR ήταν οι μικρές του διαστάσεις, φέτος η Honda ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, χαρίζοντας στο CBR αξεπέραστες μίνιμαλ διαστάσεις. Η αισθητική του επίσης έκανε στροφή 180 μοιρών και ο καλά καμουφλαρισμένος εσωτερικός ‘‘κόσμος’’ του, από το πλαστικό κουστούμι στο προγενέστερο CBR, στην φετινή του μορφή αφήνει μεγάλο μέρος του κινητήρα σε κοινή θέα. Το δείγμα φέρινγκ ακολουθεί μία ιδιόμορφη σχεδίαση με πολλά σχισίματα και ‘‘πριονισμένες’’ επιφάνειες. Το ram air έχει πλέον μονή μπούκα, που έχει μεταφερθεί ανάμεσα από τα δύο φωτιστικά σώματα. Το πίσω φωτιστικό σώμα έχει αποσπαστεί από τη νέα λεπτότερη ουρά και πλέον βρίσκεται κάτω από το τελικό της εξάτμισης, ενσωματωμένο στο λασπωτήρα. Νέος είναι και ο πίνακας οργάνων, ελαφρύτερος και σε κάποιες περιπτώσεις αμφισβητούμενα καλαίσθητος από τον περσινό