LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Can you Be betteR?
Εργονομία: Το μικρομεγάλο
Η σέλα μεγάλωσε την απόστασή της από το τιμόνι κατά 15 χιλ., ενώ και το τιμόνι ήρθε πιο ψηλά κατά 10 χιλ., γεγονός που έκανε πιο εργονομική τη θέση στο CBR.
Μπορεί το CBR να μίκρυνε τις εξωτερικές διαστάσεις του αλλά εμφανίζεται ιδιαίτερα εργονομικό και μάλιστα περισσότερο από το περσινό μοντέλο. Η σέλα μεγάλωσε την απόστασή της από το τιμόνι κατά 15 χιλ., αλλά και το ύψος του τιμονιού ήρθε 10 χιλ. ψηλότερα. Η άνεση που χαρακτήριζε και το περσινό μοντέλο διατηρήθηκε και στο CBR ’07, ενώ, αν και περισσότερο άνετη, ο οδηγός έχει τον πλήρη έλεγχο του ομολογουμένως κόμπακτ συνόλου. Η θέση του συνεπιβάτη, αν και απαγορευτική για χρήση μεγαλύτερη από 20 km, θα χαρακτηριζόταν από τις πιο άνετες της κατηγορίας.

 
 Δοκιμή Honda CBR 600RR
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική: NSR με τετράχρονο κινητήρα
Κινητήρας: Μικρότερος – ελαφρύτερος
Εργονομία: Το μικρομεγάλο
Πλαίσιο: Συγκέντρωση των μαζών
Αναρτήσεις- Φρένα
Οδηγώντας: Ένας ταπεινός πρίγκιπας
Συμπέρασμα: Ηγέτης


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ