LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Can you Be betteR?
Αναρτήσεις- Φρένα
Το ηλεκτρονικό σταμπιλιζατέρ της Honda καταφέρνει να τιθασεύσει την ακραία γεωμετρία του νέου CBR
Οι αναρτήσεις του CBR, αν και παρέμειναν ίδιες, η νέα γεωμετρία και τα λιγότερα κιλά έχουν βοηθήσει τη λειτουργία τους με αποτέλεσμα την αναβάθμισή τους. Το ανεστραμμένο πιρούνι διαθέτει διάμετρο 41 χιλ. και δίνει στον εμπρός τροχό διαδρομή 120 χιλ. Το πίσω, ιδιόμορφα στηριγμένο και στα δύο άκρα με το ψαλίδι, αμορτισέρ, παρέχει στον τροχό διαδρομή 130 χιλ. Τα φρένα έχουν μικρές διαφοροποιήσεις από του περσινού μοντέλου. Οι δίσκοι εμπρός διατηρούν την ίδια διάμετρο στα 310 χιλ. αλλά και τις ακτινικές τετραέμβολες δαγκάνες της Tokico. Η τρόμπα όμως του εμπρός συστήματος πέδησης, αν και όπως και στο περσινό μοντέλο ανήκει στην Nissin, είναι πλέον ακτινική. Το πίσω φρένο έμεινε αναλλοίωτο με δίσκο 220 χιλ. και δαγκάνα μονού εμβόλου.

 
 Δοκιμή Honda CBR 600RR
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική: NSR με τετράχρονο κινητήρα
Κινητήρας: Μικρότερος – ελαφρύτερος
Εργονομία: Το μικρομεγάλο
Πλαίσιο: Συγκέντρωση των μαζών
Αναρτήσεις- Φρένα
Οδηγώντας: Ένας ταπεινός πρίγκιπας
Συμπέρασμα: Ηγέτης


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ