Σε γενική ομολογία, το Shiver είναι όμορφο, αν και οι πρώτες ενστάσεις μας διατυπώθηκαν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, μιας και θα μπορούσε να είναι περισσότερο φουτουριστικό. Η απάντηση της Aprilia ήταν πως ναι μεν ήθελαν μία ιδιαίτερη αισθητικά μοτοσικλέτα αλλά σε τέτοιο βαθμό που θα παρέμενε διαχρονική.
Η μοτοσικλέτα ξεχειλίζει από ποιότητα και τα πάντα είναι προσεγμένα. Καλώδια και κολλήσεις είναι καλά κρυμμένα και ραφιναρισμένα και τίποτα δεν έχει αφεθεί στην τύχη του. Το πάνελ των οργάνων είναι ιδιαίτερα όμορφο, με πρωταγωνιστικό ρόλο το αναλογικό στροφόμετρο που συνοδεύεται από LCD οθόνη, η οποία διαθέτει άπειρες ενδείξεις και πληροφορίες στον οδηγό.
Είναι φανερό πως οι Ιταλοί προσπάθησαν ώστε στο Shiver να μην υπάρχουν καμπύλες και σχεδόν όλες οι επιφάνειες διαμορφώνονται με γωνίες. Το εμπρός φτερό και το ρεζερβουάρ τονίζουν τη μυώδη αισθητική του Shiver με τις γωνίες τους, ενώ και η λεπτή ουρά ακολουθεί την ίδια λογική. Κάτω από την τελευταία φωλιάζουν τα δύο τελικά των εξατμίσεων που, μαντέψτε, έχουν τριγωνικό σχήμα. Το πλαίσιο έχει ενεργό ρόλο στην αισθητική της μοτοσικλέτας, που από μόνο του είναι έργο τέχνης. Το Shiver είναι προσεγμένο ακόμα και στη λεπτομέρεια, με τα μαρσπιέ και το τιμόνι να δείχνουν ποιοτικά αλλά και όμορφα.