Στο σημείο που επικεντρώνεται κανείς κοιτώντας το νέο Transalp, είναι το εμπρός φωτιστικό σώμα. Το διακριτικά οβάλ του σχήμα δεν είναι κάτι πρωτότυπο αλλά αποτελεί καινοτομία για την κατηγορία. Η μάσκα είναι διαφορετική και γίνεται εμφανής η προσπάθεια που έγινε ώστε να αφαιρεθεί όγκος από το εμπρός μέρος της μοτοσικλέτας. Ακολουθώντας τη μινιμαλιστική προσέγγιση της μάσκας και η ζελατίνα έχει μικρύνει την επιφάνειά της. Τα πλαϊνά πλαστικά καλύμματα είναι και αυτά καινούργια, προσεγγίζοντας αισθητικά αυτά του Varadero 1000. Η ουρά της μοτοσικλέτας έχει λεπτύνει δίνοντας την αίσθηση μιας μαζεμένης και compact κατασκευής. Αυτό που χαρακτηρίζει τη σχεδίαση του νέου Transalp είναι η προσπάθεια ώστε η μοτοσικλέτα να έχει ένα πιο σπορ προφίλ, κάτι για το όποιο φροντίζουν οι φάλτσα κομμένες επιφάνειες και οι γωνίες που έχουν αντικαταστήσει τις ρευστές επιφάνειες του προκατόχου του. Ο πίνακας οργάνων είναι καινούργιος και σύγχρονος, τονίζοντας τη φρεσκάδα του μοντέλου, όπως ενδιαφέρουσα είναι και η σχεδίαση της μεγάλης ποδιάς που ακολουθεί τις σχεδιαστικές γραμμές του συνόλου.