LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Aποστολή

Aποστολή
Ο θρύλος ξαναγεννήθηκε
Πλαίσιο-Αναρτήσεις: Παραμένουν ίδια
Διαβάστηκε από 56973 αναγνώστες
Το ατσάλινο, διπλό, περιμετρικό πλαίσιο του παλαιότερου μοντέλου, που είχε ανανεωθεί το 2000, παραμένει. Το μεταξόνιο εμφανίζεται 10 χιλ. μεγαλύτερο και αν και δεν το αναφέρει η Honda, η εξήγηση μπορεί να βρίσκεται στο μεγαλύτερο μήκος του ψαλιδιού. Οι αναρτήσεις παραμένουν αναλλοίωτες, αν και η αλήθεια είναι πως θα προτιμούσαμε κάτι περισσότερο σε αυτόν τον τομέα ώστε και τα χαρακτηριστικά τους να ταιριάζουν και με το υπόλοιπο σύγχρονο σύνολο. Το πιρούνι εμπρός είναι συμβατικό, δε δέχεται ρυθμίσεις και τα καλάμια του έχουν διάμετρο 41 χιλ. Το πίσω αμορτισέρ εδράζεται σε μοχλικό και διαθέτει ρύθμιση για την απόσβεση επαναφοράς του.

 
 Αποστολή Honda XL700V Transalp
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας: Μικρές, ουσιαστικές αλλαγές
Τροχοί: Νέα καθήκοντα
Εργονομία: Στενότερο, πιο χαμηλό
Σχεδίαση
Πλαίσιο-Αναρτήσεις: Παραμένουν ίδια
Φρένα: Στάνταρ το ABS
Οδηγώντας: Σημείο αναφοράς στη γενική χρήση
Συμπέρασμα: Ίδια προσέγγιση σε σύγχρονους ρυθμούς


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ