Οι ιστορίες με δύο τροχούς προσφέρουν πάντα πολύτιμα συμπεράσματα. Αν μάλιστα συνδυάζονται με μετρήσεις, τότε τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο ενδιαφέροντα. Τις τρεις συγκεκριμένες μοτοσικλέτες επιλέξαμε να περάσουμε από δύο αρκετά διαφωτιστικές δοκιμασίες, από τις οποίες βγάλαμε πολύτιμα συμπεράσματα όσον αφορά στην ενεργητική τους ασφάλεια, αλλά και στο πόσο εύκολο είναι να τις οδηγήσει κάποιος στο περιβάλλον της πόλης, ασχέτως με το επίπεδο οδηγικής του εμπειρίας.
Υπερευέλικτο το SΥΜ κονταροκτυπήθηκε στα ίσα με το Innova αλλά τελικά το παπί επικράτησε.
Η πρώτη δοκιμασία είναι το γνωστό μας σλάλομ, αλλά σε μία πιο διεστραμμένη version που θυμίζει περισσότερο πραγματικές συνθήκες… Εδώ οι κορύνες έχουν τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσομοιώνουν αυτοκίνητα (πέντε τον αριθμό) στο μέγεθος ενός σύγχρονου μικρομεσαίου.
Η απόσταση ανάμεσά τους ανέρχεται στo 1,1 μέτρο, όσο περίπου είναι και το "φυσιολογικό" άνοιγμα μεταξύ των τετράτροχων που περιμένουν σταματημένα στα φανάρια. Αν μπορεί να το χαρακτηρίσει κανείς έτσι… Οι αναβάτες που έλαβαν μέρος στη διαδικασία, έπρεπε να κάνουν σλάλομ ανάμεσα από τα σταματημένα "αυτοκίνητα", να γυρίσουν γύρω από το τελευταίο και να επαναλάβουν τη διαδικασία, τερματίζοντας εκεί απ´ όπου ξεκίνησαν. Καλά και οι τρεις
Και οι τρεις μοτοσικλέτες τα κατάφεραν περίφημα σε αυτή τη δοκιμασία, δείχνοντας ότι τα σημαντικότερα σε τέτοιου είδους καταστάσεις είναι το μικρότερο δυνατό βάρος και η ήπια απόδοση του κινητήρα. Πραγματικά, με μία μοτοσικλέτα κανονικού μεγέθους θα χρειάζονταν ζογκλερικά για να κάνει κάποιος παραπλήσιο χρόνο (για ίδιο δεν το συζητάμε) και σίγουρα πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια, αλλά και ρίσκο.
Ο νικητής της άτυπης αυτής κόντρας ήταν το Honda Innova, δείχνοντας με τον καλύτερο τρόπο γιατί παραμένει όλα αυτά τα χρόνια μία σταθερή αξία για τις μετακινήσεις στο κέντρο της πόλης. Μάλιστα, στα χέρια του αναβάτη Χ, πέραν του καλύτερου χρόνου που σημείωσε, ήταν και το μοναδικό που κατάφερε να σπάσει το φράγμα των 21 δευτερολέπτων.
Το Symphony βρέθηκε μόλις μια ανάσα πίσω του, κάτι που σε χρόνο μεταφράζεται σε 5 δέκατα.
Αποδείχθηκε εξίσου εύκολο στους ελιγμούς με το παπί και πάνω στη σέλα του ο αναβάτης Ψ, γνωστός… scooterάκιας στους κύκλους του Moto Τρίτη, έκανε τον καλύτερο χρόνο του σε σχέση με τα άλλα δύο, o οποίος μάλιστα ήταν σχεδόν ίδιος και στις δύο προσπάθειες. Το Cross City βρέθηκε κοντά και στα δύο, αλλά δεν μπήκε ανάμεσά τους. Έκανε το μεγαλύτερο χρόνο από τα τρία και με τους δύο αναβάτες και έδειξε ότι μπορεί να τα ακολουθήσει μεν, αλλά από σχετική απόσταση δε, λόγω της πιο αργής γεωμετρίας σε σχέση με αυτά, αλλά και του ελαφρώς μεγαλύτερου βάρους.