Το επόμενο τεστ από το οποίο πέρασαν οι τρεις μοτοσικλέτες έχει να κάνει με την αναρριχιτική τους ικανότητα. Αυτή δεν επηρεάζεται μόνο από το συνολικό βάρος και την ισχύ του κινητήρα, αλλά και από την κλιμάκωση των ταχυτήτων του κιβωτίου, κάτι που αποδείχθηκε καταλυτικής σημασίας όπως θα δούμε και παρακάτω. Πεδίο δράσης για αυτή τη δοκιμασία, η… περιβόητη ανηφόρα προς τα γραφεία του περιοδικού με λήξη της χρονομέτρησης την είσοδο για το Κέντρο Διανομής Αλληλογραφίας των ΕΛΤΑ. Για να γίνουν πιο εύκολα αντιληπτές οι διαφορές στην επιτάχυνση, πάνω στις σέλες των τριών δίτροχων τοποθετήθηκε, εκτός από τον αναβάτη τους, και ένα βάρος της τάξης των… 90 κιλών στη μορφή του γράφοντος.
Τα αποτελέσματα; Όπως θα έχετε ήδη διαπιστώσει, κοιτώντας τους χρόνους, το ζευγάρι Innova-Symphony πραγματικά δεν θα μπορούσε να είναι πιο ταιριαστό. Και τα δύο ολοκλήρωσαν τη διαδικασία με χρόνο τόσο κοντά που η διαφορά θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αμελητέα. Δεν ισχύει όμως το ίδιο και για τον τρίτο της παρέας, το Derbi, που παίρνει κατά κάποιο τρόπο το αίμα του πίσω για την "ήττα" που υπέστη στο προηγούμενο τεστ. Η διαφορά είναι σημαντική από πλευράς χρόνου και έχει να κάνει πρωτίστως με την ευεργετική ύπαρξη του συμπλέκτη στη μοτοσικλέτα. Πατινάροντας λοιπόν τον συμπλέκτη, ο αναβάτης μπορεί να επιτύχει -με λίγη προσπάθεια- άριστες εκκινήσεις, που θα φέρουν το Derbi στην πρώτη θέση, όποτε εμφανιστεί ανηφόρα. Τα πλεονεκτήματα της μοτοσικλέτας εδώ φαίνονται.