LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Beta RR 450 Motard
Μάθημα πρώτο: Σωστές αναλογίες
Διαβάστηκε από 56102 αναγνώστες
Ο δάσκαλος δείχνει το δρόμο. Κορμί με σωστή διάπλαση, ούτε πολύ μυώδες ούτε καχεκτικό. Ελάχιστα πλαστικά, κινητήρας εκτεθειμένος στα βλέμματα, αναβάτης εκτεθειμένος στα στοιχεία της φύσης. Ελάχιστο βάρος, στα 114 κιλά θυμίζει πούπουλο χήνας, λεπτή μέση, στιβαρά άκρα. Πιρούνι από τη Marzocchi στα 45 χιλιοστά μπροστά, γυμνασμένο ψαλίδι από αλουμίνιο πίσω και μονό αμορτισέρ της Sachs. Ρυθμίσεις πλήρεις και εύκολες να τις φτάσετε και να τις αλλάξετε, χωρίς να στραμπουλιχτείτε, και στα δύο άκρα. Δεν σας αρέσει έτσι; Φτιάξτε το αλλιώς. Φτιάξτε το μόνοι σας. Φτιάξτε το όπως θέλετε. Εγώ δεν ασχολήθηκα. Από την πρώτη βόλτα, όλα ήταν όπως έπρεπε να είναι. Γιατί να χάσω χρόνο με κατσαβίδια όταν μπορούσα να ξοδέψω το χρόνο αυτό οδηγώντας το Beta; Κι από εμφάνιση; Μια πλειάδα από πινελιές μύριζαν "σπέσιαλ", φώναζαν "έχεις αγώνα αύριο" πάνω στο RR. Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω. Αυτοκόλλητα με το λογότυπο factory, factory logo στον made by Beta εκπληκτικό κινητήρα των 450 κ.εκ., χούφτες με το λογότυπο της εταιρείας και "γκουρμέ" πλάκες τιμονιού στο πιο βαθύ κόκκινο χρώμα που έχετε δει ποτέ. Ποδιά από ανθρακόνημα (αυτό ήταν έξτρα αξεσουάρ τοποθετημένο από την αντιπροσωπεία, η βασική ποδιά είναι από αλουμίνιο), δίσκοι μαργαρίτες μπρος-πίσω, ακτινική δαγκάνα της Nissin μπροστά και μεταλλικά σωληνάκια φρένων και ζάντες της Morad! Όμορφα καλύμματα στο ανάποδο πιρούνι μπροστά, πανάλαφρη ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, σέλα σε μαύρη-κόκκινη διχρωμία με τσεπάκι στο εμπρός μέρος της, διακριτικές χειρολαβές για να μετακινείτε εύκολα τη μοτοσικλέτα εν στάση και μικρά-μικρά φλας να συμπληρώνουν μαζί με την… ασθενική κόρνα και τα αξιοπρεπή φώτα, τον εξοπλισμό δρόμου. Ναι. Ο δάσκαλος κυκλοφορεί και εκτός πίστας, νόμιμα και με τη βούλα. Δεν τον συστήνουμε για συνεπιβάτη (δεν έχει και μαρσπιέ, που έρχονται σε κιτ αν θέλετε), αλλά τρέιλερ δεν θα χρειαστείτε, ενώ θα διασκεδάσετε τα μάλα και στην άσφαλτο. Τέλος, σημειώστε ότι η έκδοση RR Motard πατάει πάνω στην εντουράδικη version. Το κιτ του Motard διαφοροποιείται σε σταντ, τροχούς, μάσκα και φτερό μπροστά.
Μικρή αλλά… δυνατή ψηφιακή οθόνη. Ελάχιστο βάρος και πληθώρα ενδείξεων: κοντέρ, στροφόμετρο, χιλιομετρητές, κ.ά.

Πραγματικό διαμάντι ο κινητήρας της Beta. Γραμμική, ελεγχόμενη και χορταστική δύναμη, από μηδενικές στροφές έως τα κόκκινα.

Σέλα σωστή στο αφρώδες, φυσικά σκληρή, άριστη όμως για γρήγορη οδήγηση. Όμορφη διχρωμία, λαβές και μικρή τσέπη μπροστά.

Ζάντες της Morad, ακτινική δαγκάνα της Nissin, δίσκος μαργαρίτα, μεταλλικά σωληνάκια, ελαστικά Pirelli Diablo. Συστατικά όνειρο!

 
 Απόλυτος δάσκαλος!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μάθημα πρώτο: Σωστές αναλογίες
Μάθημα δεύτερο: Όλα για την απόδοση
Μάθημα τρίτο: Καβάλα σε ένα ξυράφι
Μάθημα τέταρτο: Η καλύτερη σούζα
Μάθημα πέμπτο: Αγνή οδηγική τελειότητα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ