LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Beta RR 450 Motard
Μάθημα τέταρτο: Η καλύτερη σούζα
Διαβάστηκε από 56104 αναγνώστες
Κοίτα μπαμπά. Χωρίς πόδια! Και χωρίς χέρια και χωρίς άγχος, χωρίς δεύτερη σκέψη, αλλά ποτέ χωρίς δόντια. Ο απόλυτος έλεγχος.
Για να μάθετε την καλύτερη σούζα χρειάζεστε μία μοτοσικλέτα με μονοκύλινδρο κινητήρα. Όπως το RR. Ο κινητήρας αυτός δεν θέλετε να είναι υστερικός σε απόδοση ψηλά (όπως π.χ. στο 690 της KTM) ούτε σας νοιάζει να είναι σπρωγμένος στα όρια της απόδοσής του. Θέλετε να είναι ηλεκτρικός σε απόδοση, να έχει μια γραμμικότητα προβλέψιμη, να μην σας πιάνει απροετοίμαστους πουθενά. Όπως στο RR. Θέλετε άριστη τροφοδοσία, χωρίς σκορτσαρίσματα, χωρίς τινάγματα, χωρίς κομπιάσματα και μπουκώματα. Όπως σας προσφέρει το FCR της Keihin που φοράει το RR. Θέλετε επίσης καλό ζύγισμα της μοτοσικλέτας και συγκεντρωμένες μάζες. Όπως στο RR. Και θέλετε και άριστο πίσω φρένο, δυνατό, αλλά προπαντός με αίσθηση, ακόμα και αν επιλέξετε να φοράτε μπότα. Όπως δηλαδή στο RR. Ας προσθέσουμε και δυο-τρεις ακόμα συνθήκες που κάποιοι ίσως τις θεωρούν πολυτέλεια, αλλά δεν βλάπτουν. Ένα σαφές κιβώτιο, εύκολο στις αλλαγές, ακόμα και χωρίς συμπλέκτη. Όπως στο RR. Έλλειψη πολλών χοντρών πλαστικών μπροστά, ώστε να έχετε άριστη ορατότητα όταν κοιτάτε από τα πλάγια της μοτοσικλέτας στη σούζα. Ναι, σαν το RR. Τι άλλο να ζητήσετε; Χρόνο ελεύθερο και μεγάλες ερημικές ευθείες. Αν έχετε πρόσβαση σε κάποιο αεροδρόμιο, το RR της Beta θα σας κάνει τα απόλυτα ξεφτέρια στη "φρενάτη" σούζα.

 
 Απόλυτος δάσκαλος!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μάθημα πρώτο: Σωστές αναλογίες
Μάθημα δεύτερο: Όλα για την απόδοση
Μάθημα τρίτο: Καβάλα σε ένα ξυράφι
Μάθημα τέταρτο: Η καλύτερη σούζα
Μάθημα πέμπτο: Αγνή οδηγική τελειότητα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ