LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Beta RR 450 Motard
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία
Διαβάστηκε από 56106 αναγνώστες
Τιμή ( ευρώ)9.190
Χειρουργικό εργαλείο για αγώνες και stunts
Τιμή, μπροστινό φρένο πιο φιλικό απ´ όσο θέλαμε 
Χρώματα κόκκινο / λευκό
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας4T, 1Κ, Υ/Ψ, 4Β/Κ, 2ΕΕΚ
Κυβισμός (κ.εκ.)449
Διάμετρ. x Διαδρ. (χλστ.)95x63,4
Συμπίεση (:1)11,95
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)Δ.Α.
ΤροφοδοσίαΚαρμπιρατέρ Keihin FCR-MX 39 χλστ.
Χωρητ. ρεζερ. / ρεζ. (λτ.)8/1
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)Ποιος νοιάζεται
Βάρος (kg, κενό)114
Τελ. Ταχ. (χλμ./ώρα)Όσα χρειάζονται
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Μονό ατσάλινο, κλειστό, σωληνωτό
Αναρτήσεις ΕΑνάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι 45 χλστ., πλήρεις ρυθμίσεις
Διαδρομή (χλστ.)290
Αναρτήσεις ΠΜονό αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ, ΑΕ
Διαδρομή290
Φρένα Ε (χλστ.)1Δ, ακτινική δαγκάνα Nissin, 2Ε /260
Φρένα Π (χλστ.)Δ /240, 1Ε
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε 120/70-17
Ελαστικό Π180/55-17
Διαστάσεις
Μήκος2.140
Πλάτος770
Μεταξόνιο1.460
Ύψος σέλας815
Εξοπλισμός
ABS
Μίζα
Μανιβέλαx
Στροφόμετρο
Κοντέρ
Ένδειξη θερμοκρασίας
Ένδειξη βενζίνης
Μερικός χιλιομετρητής
Φέρινγκ
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Κεντρικό σταντ
Πλάγιο σταντ
Σχάραx
Ρυθμιζ. εμπρός ανάρτησηx
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
•: στάνταρ, x: δε διατίθεται
Βαθμολογία8,25
Ενεργητική ασφάλεια9
Οδική συμπεριφορά9
Κινητήρας-Κιβώτιο9
Φρένα8
Ποιότητα κατασκευής8
Άνεση8
Κατανάλωση8
Εξοπλισμός-Τιμή7

 
 Απόλυτος δάσκαλος!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μάθημα πρώτο: Σωστές αναλογίες
Μάθημα δεύτερο: Όλα για την απόδοση
Μάθημα τρίτο: Καβάλα σε ένα ξυράφι
Μάθημα τέταρτο: Η καλύτερη σούζα
Μάθημα πέμπτο: Αγνή οδηγική τελειότητα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ