LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Yamaha X-Max 250 ABS
Φρένα
Διαβάστηκε από 90018 αναγνώστες
Αυτό που έλειπε
Τα πολύ καλά φρένα του X-Max έγιναν εξαιρετικά με την προσθήκη του ABS.
Όταν το X-Max ανανεώθηκε το 2010, οι υπεύθυνοι της Yamaha έκριναν ότι το σύστημα πέδησης δεν έχρηζε ανανέωσης -και είχαν δίκιο. Ο μπροστινός δίσκος των 267 χλστ. και ο πίσω των 240 χλστ., αμφότεροι με διπίστονες δαγκάνες, λειτουργούσαν υποδειγματικά στους τομείς της ισχύος, της γραμμικότητας και της αίσθησης. Ο μόνος τρόπος να βελτιωθεί η απόδοσή τους, δεν ήταν άλλος από την προσθήκη του ABS, η οποία έγινε στο μοντέλο που μας απασχολεί εδώ. Η πίεση στις μανέτες θα διακοπεί κάπου στο τέλος της διαδρομής της με σχετικά διακριτικό τρόπο και όταν πραγματικά είναι απαραίτητο. Το σύστημα θα παρέμβει, όπως είναι φυσικό, πρώτα στο πίσω φρένο και, σε συνθήκες… τσαρουχώματος, θα αναλάβει και το μπροστινό, αυξάνοντας κατακόρυφα την ενεργητική ασφάλεια του scooter.

 
 Ασφάλεια στο max!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Aνεση / Χώροι
Φρένα
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ