Τι θέλουν οι απανταχού της γης δίτροχοι τουρίστες; Ποιότητα και σοβαρότητα. Και το Sprint GT έχει και τις δύο αυτές αρετές, σε αφθονία. Ο σχεδιασμός του GT είναι σε σοβαρό μοτίβο και σε σοβαρά χρώματα. Δεν αποτελεί τομή ούτε φέρει ριζοσπαστικά στοιχεία. Η GT είναι μια όμορφη μοτοσικλέτα, έτοιμη να ταξιδέψει απρόσκοπτα μέχρι το τέλος της γης. Τι; Α ναι, ξέχασα, οι νέες θεωρίες μιλάνε για σφαιρικό πλανήτη. Χα. Ας γελάσω. Κάπου θα υπάρχει τέλος και το GT θα το βρει. Ας δούμε για αρχή ποιες είναι οι διαφορές του νέου Sprint GT από το προηγούμενο μοντέλο Sprint ST. Πρώτα από όλα, σε αντίθεση με το ST, η Triumph επέλεξε μια νέα φιλοσοφία για το GT, περισσότερο τουριστική και λιγότερο sport. Με το GT, οι Βρετανοί θέλησαν να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα, να σταματήσουν την ταλάντευση μεταξύ των δύο κατηγοριών και να στραφούν ξεκάθαρα στην άνεση και στον ποιοτικό τουρισμό υψηλών ταχυτήτων. Πώς θα το έκαναν αυτό; Με μερικές καίριες αλλαγές σε θέματα touring ολοκλήρωσης. Πρώτο πράγμα που προσέχει κανείς στο GT, είναι η αλλαγή της θέσης της εξάτμισης, το τελικό της οποίας μετακόμισε. Στην ST έβγαινε κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη. Στο GT, το ευμέγεθες τελικό βγαίνει στο πλάι της μοτοσικλέτας, ώστε να μην έχει παράπονο κανείς για υπερβολική ζέστη σε μεγάλα ταξίδια ή το καλοκαίρι. Επιπλέον, με την αλλαγή αυτή, χαμηλώνει ευεργετικά και το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας. Τέλος, δημιουργείται έξτρα χώρος κάτω από τη σέλα, ικανός να φιλοξενήσει μια κλειδαριά μοτοσικλέτας. Δεύτερο πράγμα που προσέχεις αμέσως, είναι ο διαφορετικός προβολέας. Καθώς υπήρχαν κάποιες γκρίνιες για τη δύναμη και τη δέσμη του προβολέα στο ST, η Triumph βελτίωσε το GT και στους δύο τομείς. Οι επανασχεδιασμένοι προβολείς με λάμπες αλογόνου είναι όντως βελτιωμένοι, ωστόσο, στις υψηλές ταχύτητες το βράδυ, δεν θα λέγαμε όχι σε ακόμα πιο ισχυρή δέσμη. Αλλαγμένα είναι και το υποπλαίσιο και η ουρά της μοτοσικλέτας.
Όμορφο, σοβαρό design, που ιντριγκάρει, χωρίς να προκαλεί.
Έτοιμο για sprint ανά πάσα στιγμή.
Το μεγάλο τελικό κρύβει το όμορφο μονόμπρατσο ψαλίδι, αλλά ταυτόχρονα δεν ζεσταίνει το συνεπιβάτη και χαμηλώνει και το κέντρο βάρους
Πολύ άνετη η σέλα, τόσο για αναβάτη όσο και για συνεπιβάτη. Μοναδικό παράπονο του τελευταίου, μια μικρή κλίση προς τα εμπρός.
Οι βαλίτσες των 31 λίτρων θα χωρέσουν άνετα ακόμα και το μεγαλύτερο full face κράνος. Ποιοτικές κατασκευές.
Πανέμορφα όργανα, αλλά ο σκούρος μπλε φωτισμός του trip computer καθιστά ελαφρώς δυσανάγνωστες τις ενδείξεις το βράδ