LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Triumph Sprint GT ABS
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Διαβάστηκε από 91245 αναγνώστες
Racing αρτιότητα
Αν δεν ξέρανε οι Βρετανοί από σκληροπυρηνικό Gran Turismo, τότε δεν ξέρω κι εγώ ποιοι θα ξέρανε. Όταν στο Ηνωμένο Βασίλειο βρέχει 300 από τις 365 μέρες του χρόνου και παρόλα αυτά, βλέπεις μεγάλες μοτοσικλέτες να κυκλοφορούν non stop, πρέπει να πονηρευτείς. Κάτι τρέχει με τους Βρετανούς, και το Sprint GT είναι καρπός αυτής της τρέλας, της τρέλας του ταξιδιώτη που δεν τον σταματάει τίποτα από το να κάνει το γύρο του κόσμου.
Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, δύο δοκών, ενώ παρέα με τις αναρτήσεις κάνει άριστη δουλειά, ελέγχοντας με ευκολία κάθε πιθανή κατάσταση. Το πιρούνι είναι της Showa και είναι διαμέτρου 43 χλστ. Προέρχεται μεν από τη Sprint ST, έχει όμως δεχθεί βελτιώσεις στο εσωτερικό του για να ανταποκρίνεται καλύτερα στο νέο, περισσότερο τουριστικό ρόλο του. Πίσω υπάρχει ρύθμιση για την προφόρτιση, αλλά και για την απόσβεση επαναφοράς. Σημειώστε εδώ ότι η διαδρομή του αμορτισέρ έχει μεγαλώσει αρκετά από του ST, πάντα με γνώμονα την άνεση. Έτσι, από τα 119 χλστ. του ST, φτάσαμε στα 152 χλστ. του GT! Αυτή και αν είναι διαφορά! Κάτι ακόμα που έχει αλλάξει δραστικά από το ST, είναι η γεωμετρία της μοτοσικλέτας. Έτσι, το ψαλίδι μεγάλωσε κατά 79,5 χλστ. και το μεταξόνιο από τα 1.457 χλστ. του ST εκτοξεύθηκε στα 1.537 χλστ(!) στο GT για μέγιστη σταθερότητα στις ψηλές ταχύτητες. Αφού ο στόχος της σταθερότητας επετεύχθη, η Triumph μείωσε τη γωνία κάστερ από τις 24,4 μοίρες του ST στις 23,5 μοίρες για το GT, μειώνοντας κατά συνέπεια το ίχνος από τα 90 χλστ. του ST στα 84 χλστ. στο GT, για να αυξηθεί λίγο και η ευελιξία του. 
Γενικά, η συμπεριφορά των αναρτήσεων αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις στον ανοιχτό δρόμο. Στην πόλη, το μεγάλο μεταξόνιο σημαίνει μια άλφα δυσκολία στα κλειστά κομμάτια, αλλά τη μετακίνησή σας θα την κάνετε. Εντάξει, αν είναι να κάνετε τη διαδρομή Κάτω Πατήσια-Σύνταγμα πέντε φορές τη μέρα σε ώρα αιχμής, το GT δεν έχει σχεδιαστεί για να αποδίδει βέλτιστα εκεί, οπότε, μάλλον βγαίνετε εντελώς εκτός πεδίου δράσης της μοτοσικλέτας. 
Στα φρένα τώρα, το ABS στον μπροστινό τροχό δεν θα ενοχλήσει τον αναβάτη, αφού επεμβαίνει αρκετά δύσκολα και μόνο εκεί που πραγματικά χρειάζεται. Αντίθετα, στο πίσω μέρος, τα πράγματα δεν είναι το ίδιο ιδανικά. Εκεί, το ABS έχει τη συνήθη τάση -τάση που έχουν όλα τα ABS προηγούμενης γενιάς και χωρίς ξεχωριστό αισθητήρα στον κάθε τροχό- να επεμβαίνει αρκετά νωρίς, ενοχλώντας σε όταν θέλεις να κινηθείς γρήγορα.

 
 Gran Turismo
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
¶νεση / εργονομία
Κινητήρας
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ