Με περισσή άνεση, το Sprint GT σηκώνει τον μπροστινό τροχό στον αέρα, με πρώτη στο κιβώτιο. Απολαυστικός κινητήρας.
Βελτιωμένη είναι και η θέση του συνεπιβάτη, για καλύτερη εργονομία. Η σέλα του είναι χαμηλότερη, ενώ έχει ξανασχεδιαστεί η θέση των μαρσπιέ και των χειρολαβών, ώστε πόδια και χέρια να "πέφτουν" σε φυσικές γωνίες. Βέβαια, έχετε υπόψη σας ότι με τις βαλίτσες, ένας αναβάτης ύψους 1.70 θα δυσκολευτεί κάπως να σκαρφαλώσει. Και για να μην παρεξηγηθούμε, το παραπάνω γεγονός δεν περιορίζεται στην GT, αλλά αφορά σε όλες τις μοτοσικλέτες τουρισμού με βαλίτσες. Τι να κάνουμε.
Με τις βαλίτσες αυξάνονται σημαντικά οι αποθηκευτικοί χώροι, αλλά και το πλάτος της μοτοσικλέτας.
Ο όγκος και οι απαραίτητοι αποθηκευτικοί χώροι δίνουν αυτά που πρέπει να δώσουν, έχουν όμως και το κόστος τους. Κόστος, που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν θα κληθείτε να πληρώσετε σε έξτρα ευρώ, μιας και οι ποιοτικές βαλίτσες του GT ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό. Είναι σχετικά βαριές στο κουβάλημα, είναι όμως πραγματικά αδιάβροχες, μπαίνουν, βγαίνουν, ανοίγουν και κλείνουν αστραπιαία (με ένα κλειδί, το κλειδί της μοτοσικλέτας), και με ποιοτικό ήχο, ενώ έχουν τεράστια χωρητικότητα, 31 λίτρων έκαστη -από 22 του ST. Φανταστείτε ότι η καθεμία χωράει άνετα ένα XXL full face κράνος, οποιασδήποτε μάρκας. Αλλαγή-βελτίωση από το ST έχει δεχθεί και ο τρικύλινδρος κινητήρας των 1.050 κ.εκ, στις μεσαίες στροφές, για ακόμα πιο γεμάτη αίσθηση, ενώ οι ίπποι αυξήθηκαν κατά 5 από του ST και βρίσκονται στους ανακοινώσιμους 130. Και στα φρένα, το ABS είναι στάνταρ, ενώ οι δίσκοι είναι ελαφρύτεροι από του ST. Βελτιώσεις έχει δεχθεί και το κιβώτιο ταχυτήτων, που αποδεικνύεται θετικό και ακριβές -αν και λίγο σκληρό.
Ο συμπλέκτης είναι "αντρικός" στο τράβηγμα, ενώ ο μπλε φωτισμός των οργάνων αρκετά σκούρος και παρά το όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα, κάνει τις ενδείξεις σχετικά δυσδιάκριτες το βράδυ. Ταυτόχρονα, δεν θα βρείτε joystick ή κουμπί στο αριστερό γκριπ, με το οποίο θα μπορείτε να εναλλάσσετε τις ενδείξεις των οργάνων. Έτσι, πρέπει να αφήσετε το γκριπ και να πιέσετε τα κουμπιά που βρίσκονται στο καντράν, για να μεταβείτε από τη μία ένδειξη στην άλλη -λίγο δύσκολο αν βρίσκεστε εν κινήσει. Μας έλειψε και το gadget του Tiger 800, που με μία κίνηση αλλάζει το ύψος της δέσμης του προβολέα, αν έχετε συνεπιβάτη και βαλίτσες. Επιπλέον, μικρή, αλλά θεμιτή μιας και μιλάμε για τουρισμό, γκρίνια είναι η έλλειψη αλάρμ. Παρόλα αυτά, το trip computer που έρχεται στάνταρ, προσθέτει τους τουριστικούς πόντους που χρειάζεται μια σοβαρή touring κατασκευή σήμερα. Χάρη σε αυτό, ο αναβάτης μπορεί να παρατηρεί την κατανάλωσή του, τη μέση ταχύτητα, το χρόνο ταξιδιού, ενώ μαθαίνει και την ώρα, με το ρολόι…
Τώρα, ο κατάλογος των επίσημων έξτρα αξεσουάρ είναι πραγματικά εντυπωσιακός. Σε αυτόν ξεχωρίζει το τεράστιο top-box, με χώρο 55 λίτρα, όπου μπορείτε να αποθηκεύσετε 2 XXL full-face κράνη, ενώ διαθέτει και έξοδο ρεύματος 12V. Ξεχωρίζουν επίσης τα θερμαινόμενα γκριπ, η βάση για GPS, το σύστημα συναγερμού μαζί με immobiliser (αυτό θα το θέλαμε στο στάνταρ εξοπλισμό), αλλά και η μεγαλύτερη ζελατίνα -θα την χρειαστείτε για σοβαρό τουρισμό, μιας και η στάνταρ προστατεύει μέχρι και τους ώμους. Φυσικά, ο κατάλογος δεν τελειώνει εκεί, αφού υπάρχουν και μαγνητικά tank-bag, εσωτερικά gel για τη σέλα ώστε να γίνει ακόμα πιο άνετη η διαβίωση αναβάτη και συνεπιβάτη, διαφανή ζελατίνα προστασίας των πλαστικών από γρατσουνιές, κ.λπ.