Στιβαρό πλαίσιο δύο δοκών αλουμινίου, όμορφα μαρσπιέ και ευμεγέθης κινητήρας, χιλίων πενήντα κυβικών εκατοστών.
Απολαυστικός σε χροιά, αλλά ειδικά σε απόδοση, ο κινητήρας των 1.050 κ.εκ. και των τριών κυλίνδρων, δείχνει ιδανικός και στο ρόλο του ως καρδιά μιας Gran
Turismo μοτοσικλέτας. Εντάξει, το νέο, μονό τελικό της εξάτμισης κάνει ελαφρώς περίεργο ήχο όταν οι στροφές πλησιάζουν στον κόφτη, αλλά ποιος χρειάζεται να φτάσει κοντά στον κόφτη με αυτήν την απόδοση; Η ροπή είναι αρκετή για να σε ξελασπώσει από τις περισσότερες καταστάσεις, ακόμα και με δύο μεγαλόσωμους αναβάτες και γεμάτες βαλίτσες, ενώ η δύναμη είναι χορταστική και απλωμένη από χαμηλά έως τον κόφτη. Η χωρίς προηγούμενο τρικύλινδρη γροθιά που μας έλειψε στο Tiger 800 και που με λαχτάρα θυμόμασταν από το Speed Triple και το Tiger 1050, είναι εδώ, δυνατή και απολαυστική! Σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, το Sprint GT κάνει πάρτι, καθώς τινάζεται άμεσα μπροστά σε κάθε εντολή του αναβάτη. Λάβετε υπόψη σας ότι η ECU της μοτοσικλέτας έχει δεχθεί αναβάθμιση, για ακόμα καλύτερη απόδοση στις μεσαίες στροφές. Και στις ψηλές; Εκεί, η δύναμη διαρκεί και διαρκεί πολύ. Με το GT έμαθα τι μπορεί να πετύχει αυτό το μοτέρ, αν του δώσεις ένα φέρινγκ όπως εδώ, ώστε να μην σου τσακίζει το σβέρκο μετά τα 200, όπως για παράδειγμα στο γυμνό Speed Triple. Κι ο ψεκασμός; ¶ριστος. Ούτε λόξυγκες ούτε τινάγματα, εδώ έχουμε ομαλό γκάζι σε όλη την κλίμακα των στροφών. Κραδασμοί δεν υπάρχουν, και έτσι κλείνουμε το θέμα του κινητήρα με τις καλύτερες δυνατές εντυπώσεις.