LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Αποστολή: Honda CB 600F Hornet C-ABS
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 64838 αναγνώστες
Δεν υπάρχει!
Για το 2011, η Honda δεν προχώρησε σε ριζοσπαστικές αλλαγές όσον αφορά στο Hornet. Απλώς, φρέσκαρε μούρη και οπίσθια στο γυμνό, θαυματουργό 600άρι της και του χάρισε νέα όργανα, ενσωματωμένα στην καινούργια μάσκα. Έτσι, ολοκληρωμένο οδηγικά και χρηστικά από την προηγούμενη ανανέωση, το Hornet κερδίζει φρέσκια εμφάνιση και μπαίνει φορτσάτο στη νέα χρονιά.
Στρίβει όπως έρχεστε. Ο κινητήρας ψηλά ξυρίζει, το κράτημα ξεπερνά όλες τις προσδοκίες και η φιλικότητα είναι σε ύψιστα επίπεδα.
Όταν ­λέμε «δεν υπάρχει», αυτό που θέλουμε να πούμε είναι ότι πραγματικά, αν δεν έχετε εμπειρία από την προηγούμενη ανανέωση (στην οδηγική ουσία, το νέο Hornet είναι αναλλοίωτο από το προηγούμενο), πρέπει να πάρετε ένα Hornet για test-ride σε κάποια ορεινή διαδρομή. Μόνο τότε θα καταλάβετε για τι μιλάμε. Δεν περιμένεις από μια γυμνή μοτοσικλέτα -που δεν συγκαταλέγεται μάλιστα στα hardcore streetfighter- να στρίβει με τρόπο που μόνο με supersport μοτοσικλέτα μπορεί να συγκριθεί! Δεν περιμένεις από μια 600άρα χρηστική μοτοσικλέτα να φρενάρει με τρόπο που πάλι μόνο με supersport μπορεί να συγκριθεί. Ούτε και περιμένεις τέτοιες δόσεις οδηγικής απόλαυσης από μια μοτοσικλέτα που έρχεται σε τρία σοβαρά χρώματα και δεν έχει τρία «R» στο όνομά της. Μοναδικό κράτημα, κινητήρας που ξυρίζει ψηλά (αν τον κρατάς στις 10+ χιλιάδες στροφές, μιλάμε για νιρβάνα), κορυφαίο φρενάρισμα και εκπλήξεις τόσο για εσάς όσο και για όλους τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Δέκα στα δέκα σε μοτέρ-αναρτήσεις-φρένα-ελαστικά-fun factor!

 
 Φρεσκάρισμα για το 2011
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική /ποιότητα
¶νεση / εργονομία
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Έξτρα εργοστασιακά αξεσουάρ
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Τιμή


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ