Όταν είχαμε δει το Tuono V4 R για πρώτη φορά στις φωτογραφίες, δεν είχαμε τρελαθεί από το design του. Όμως και στην έκθεση του Μιλάνου, που το είδαμε για πρώτη φορά από κοντά, και πάλι, τα συναισθήματα ήταν ανάμεικτα. Πολύ μεγάλοι προβολείς; Περίεργα πλαστικά; Κάτι δεν έκανε το απόλυτο "κλικ" ώστε χωρίς δεύτερη κουβέντα να χαρακτηρίσουμε αριστούργημα τη μοτοσικλέτα του Noale. Όσο πέρναγε ο καιρός, όμως, τόσο περισσότερο μας άρεσε η εμφάνιση, ενώ πάθαμε ευχάριστο σοκ όταν είδαμε την κίτρινη έκδοση στην παρουσίαση της Valencia. Οι μαύροι αεραγωγοί, παρέα με τη μαύρη μάσκα, την καρίνα, τα πλαστικά του υποπλαισίου και το τελείωμα της ουράς, δένουν υπέροχα με τα κίτρινα φιλέτα της μάσκας, τα κίτρινα προστατευτικά του ψυγείου, το κίτρινο ρεζερβουάρ και την επίσης κίτρινη σέλα. Πλαίσιο και ψαλίδι, όπως και στο RSV4 Factory, είναι βουρτσισμένα και μοναδικά, με racing εμφάνιση. Πάντως, η πινελιά που έκανε τη μεγάλη διαφορά για μένα, ήταν όταν είδαμε για πρώτη φορά αναμμένα τα LED που φωλιάζουν στις γρίλιες ανάμεσα στους δύο μεγάλους προβολείς. Αυτές οι φωτισμένες γρίλιες δίνουν μια μοναδική εμφάνιση στο Tuono V4 R, ενώ φέρνουν στο μυαλό, την τεχνητή καρδιά του… Iron-Man από το ομώνυμο κόμικ! Η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, το φινίρισμα αλάνθαστο παντού, ενώ ενδιαφέρον έχουν τα στοιχεία που ανακοινώνει η Aprilia, σε σχέση με το παλαιότερο δικύλινδρο Tuono. Έτσι, το νέο Tuono V4 R διαθέτει 2 έξτρα κυλίνδρους, 41 περισσότερα άλογα (Θεούλη μου!) και ζυγίζει 10 κιλά λιγότερα από το προηγούμενο μοντέλο! Είναι να χάνεις τα λόγια σου. Περνώντας στα μηχανικά μέρη, το 6τάχυτο κιβώτιο είναι τύπου κασέτας για εύκολο service. Σημειώστε, επίσης, ότι το πλαίσιο βασίζεται μεν στο Factory, είναι όμως επανασχεδιασμένο, με διαφορετική γεωμετρία, ενώ και ο κινητήρας κάθεται χαμηλότερα πάνω του.